مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با دروازه‌بان تیم فلسطین در ابتدای مسابقه درگیری پیدا کرد.

در دقایقی ابتدایی مسابقه و بر روی یک ضربه‌ای که قرار بود روی دروازه‌ فلسطین ارسال شود علی کریمی با دروزاه‌بان فلسطین درگیری فیزیکی پیدا کرد و در نهایت با مداخله داور این موضوع خاتمه یافت.

* بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد به بهترین بازیکن یک سکه بهار آزادی از طرف یک مؤسسه اهدا خواهد شد.

* مجید جلالی، مجید صالح و حسین فرکی از جمله مربیان لیگ برتری هستند که برای دیدن این دیدار در ورزشگاه حضور دارند. کارلوس کی‌روش از مربیان لیگ برتری درخواست کرده بود امروز به ورزشگاه بیایند. سرمربی تیم ملی نیز فردا صبح همایشی با سرمربیان لیگ برتری دارد.

* آندرانیک تیموریان در دقیقه 17 برای ایران گلزنی کرد که کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تشویق شد.

در حالی که برخی از مربیان لیگ برتری نظیر مجید صالح، فرهاد پورغلامی، عبدالله ویسی، اصغر شرفی در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک نگاه می‌کنند تماشاگران علی دایی را مورد تشویق خود قرار دادند.

* تماشاگران ایرانی تیم ملی فلسطین را هم تشویق کردند و شعار “فلسطین با غیرت” سر دادند.

* کی‌روش در پایان نیمه اول علی کریمی، محمدرضا خلعتبری، میلاد میداودی و محمد قاضی را از ترکیب تیم بیرون کشید این نفرات بدن‌های خود را زیر نظر علی‌ کریمی سرد کردند. در این بازی دوستانه هر تیم می‌تواند 7 تعویض انجام دهد.

* پس از به ثمر رسیدن گل ششم ایران تماشاگران شعار شش تایی ها را سر دادند. تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه که این شعار را به خود گرفته اند ، با شعار اس اس رفت و برگشت جواب این شعار را دادند.

 

* منتظری بهترین بازیکن مسابقه ایران و فلسطین شد!

در حالی که جواد کاظمیان یک نیمه در زمین حاضر بود و دو گل زد و دو پنالتی هم گرفت ،  پژمان منتظری به عنوان برترین بازیکن میدان در دیدار با فلسطین انتخاب شد و به او یک سکه طلا اهدا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)