مجتبی زارع در دردسر افتاد

مرجع خبری پرسپولیس : اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته ميهمان سفير ايران در ازبكستان بودند.

 

اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار شب گذشته مقابل بنيادكار ازبكستان از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا شام را ميهمان سفارت ايران در ازبكستان بودند كه اين ديدار حاشيه‌هايي داشت.

* بازيكنان پرسپوليس به محض ورود به سفارت نماز مغرب و عشاء را به صورت جماعت برگزار كردند.

* در ابتداي اين مراسم حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد مسابقه با بنيادكار، شرايط تيم و همكاري سفارت با پرسپوليسي‌ها صحبت‌هاي كوتاهي انجام داد.

 

* در حاشیه حضور بازیکنان پرسپولیس در سفارت ایران در ازبکستان به محض مشاهده عکاس باشگاه پرسپولیس به سمت نگهبان سفارت ایران در ازبکستان رفت و در اقدامی عجیب کلاه این نگهبان را از سر وی برداشت و با گذاشتن کلاه او بر سر خود از عکاس پرسپولیس درخواست کرد که از او عکس بگیرد. گویا این مساله مذاق پرسپولیسی ها خوش نیامده و قرار است پس از بازگشت به ایران با زارع برخورد شود.

 

* وحيد هاشميان پس از ورود اعضاي تيم به سفارت ايران در ازبكستان در مقابل همه بازيكنان از تداركات تيم به خاطرات زحماتش تشكر كرد.

* تصويربردار يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني ايران كه همراه با پرسپوليس به ازبكستان اعزام شده بود دقايقي به صورت شوخي براي بازيكنان در مورد نكات فني صحبت كرد.

* سفير ايران در ازبكستان همراه با كاشاني، خوردبين و علي دايي در كنار يكديگر قرار داشتند و بازيكنان نيز در مقابل آنها در كنار يكديگر نشسته بودند.

* سفير ايران بابت همكاري‌اش با پرسپوليسي‌ها مورد تشويق اعضاي اين تيم قرار گرفت.

* شوخي‌هاي كاشاني با بازيكنان در جريان اين مراسم جالب توجه بود.

* كاشاني و دايي بابت بازي خوبي كه بازيكنان پرسپوليس ارائه كردند از آنها تقدير به عمل آوردند.

* در ادامه اين مراسم بازيكنان يكي يكي به ديدار سفير رفتند و با وي خوش و بش كردند.

* سفير ايران در ازبكستان لوحه يابودي را به كاشاني اهداء كرد.

* علي دايي در جريان مراسم بسيار سرحال بود و مدام با بازيكنان شوخي مي‌كرد. وي به عنوان اولين نفر به سفير ايران خسته نباشيد گفته و بابت همكاري‌اش از او تشكر كرد.

* حميد علي عسگر با وجود تبي كه داشت مقابل بنيادكار بازي كرد و به همين دليل مورد تقدير مسئولان پرسپوليس قرار گرفت.

* در جريان مراسم بازيكنان پرسپوليس از وحيد هاشميان درخواست جالبي داشتند. آنها از وي خواستند تا ديگر در ادامه رقابت‌ها مصدوم نشود.

*كادر فني پرسپوليس از عملكرد هاشميان رضايت داشتند.

*فضا در جريان مراسم شب گذشته كاملا ايراني بود.

* اين مراسم از ساعت 21 تا 21:45 برگزار شد و پرسپوليسي‌ها مستقيما از ورزشگاه جار تاشكند با اسكورت پليس به سفارت ايران رفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)