مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در حالی برگزار شد که نماینده‌ای از باشگاه سوون سامسونگ کره جنوبی برای تماشای بازی سپیدپوشان اصفهانی به ورزشگاه فولادشهر آمده بود.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در حالی آغاز شد که حدود هشت هزار تماشاگر برای تماشای دیدار این دو تیم به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند. از این تعداد تماشاگر بیش از پنج هزار نفر تماشاگران ذوب آهن بودند.

تعداد زیادی از تماشاگران پرسپولیس پشت درهای ورزشگاه فولادشهر مانده بودند و اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند. علاقمندان به پرسپولیس که وارد ورزشگاه شده بودند نیز در ضلع شمالی ورزشگاه و روی چمن نشسته بودند. جالب اینجاست که آنها برای تماشای بازی روی چمن چهار هزار تومان بهای بلیت پرداخت کرده بودند!

آن دسته از هوادارانی که پشت درهای ورزشگاه فولادشهر مانده بودند، شعار می دادند: “استادیوم خالیه، پرسپولیسی جا نداره” و آن هوادارانی که وارد ورزشگاه شده بودند، نسبت به جایگاهی که به آنها تعلق گرفته بود، اعتراض داشتند.

– این بازی حواشی دیگری هم داشت که در زیر بدان اشاره می شود:
* علی کریمی و حمید استیلی پیش از آغاز بازی بشدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

* در 10 دقیقه ابتدایی بازی اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر خاموش بود و تماشاگران از دیدن صحنه‌های آهسته محروم بودند.

* فوتبالدوستان اصفهانی با این تصور که از سوی باشگاه ذوب آهن بلیت تماشای بازی به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد، به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند اما زمانی که متوجه شدند برای ورود به ورزشگاه باید بهای بلیت را بپردازند، غافلگیر شدند.

* با گذشت دقایقی از ابتدای مسابقه همچنان ورود تماشاگران به ورزشگاه ادامه داشت.

* نماینده باشگاه سوون سامسونگ کره جنوبی حریف ذوب آهن ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای تماشای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به ورزشگاه آمده بود. او که تیمش روز چهارشنبه هفته پیش رو میزبان ذوب آهن است، در جریان مسابقه از نحوه بازی شاگردان ابراهیم‌زاده نت بر می داشت.

* خسرو ابراهیمی، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن پیش از آغاز بازی در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر حضور یافت و به کلیه خبرنگاران خوشامد گفت. او در کنار خود صفرعلی براتی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن نیز را نداشت که از دقایقی پیش از آغاز بازی به ورزشگاه آمده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)