مرجع خبری پرسپولیس : پرواز 19:30 دوسلدورف به تهران عصر روز گذشته ده دقیقه زودتر به زمین نشست تا برای اولین بار در تاریخ به جای تاخیر هوایی شاهد تعجیل هوایی باشیم .

 

گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس از حواشی سفر سرخپوشان به نقل از پرسپولیس :

 

بادامکی جلودار سرخپوشان

حسین بادامکی اولین بازیکنی بود که از پله های فرودگاه پایین آمد . او اولین نفر آمد تا نشان دهد از بقیه هم تیمی هایش همیشه جلوتر است و خیلی معطل نمی کند . بعد از آن بود که یکی یکی سر و کله بازیکنان پیدا شد.

پرسپولیسی های خوش تیپ

قبل از اعزام به آلمان ؛ از سوی باشگاه پرسپولیس برای تک تک اعضای تیم کت و شلوارهای یک دست تهیه شد تا بازیکنان و اعضای کادرفنی کاملا شبیه به یک تیم پا به آلمان بگذارند . پرسپولیسی ها طبق خواسته مسئولان باشگاه کت و شلوارهای تدارک دیده شده را به تن داشتند و کاملا خوش تیپ و یکدست وارد فرودگاه امام شدند.

البته اکثر پرسپولیسی ها کت ها را در آورده و در این گرما با پیراهن های سفید کاملا از سایرین متمایز بودند.

 

سفر جدای کاپیتان

کریم باقری که زودتر از سایر پرسپولیسی ها همراه خانواده اش برای تعطیلات به آلمان رفته بود و در دورتموند به هم بازیانش ملحق شد در بازگشت هم خانواده را رها نکرد و با پروازی جداگانه راهی تهران شد . علی دایی هم خانواده اش را به آلمان برده بود اما همسر دایی با همان پرواز کاروان پرسپولیس به ایران بازگشتند که پرسپولیسی ها را هم در فرودگاه دوسلدورف کلی معطل آمدن خود کردند!

 

پسر کو ندارد نشان از پدر!

 

دیده شده که در اردوی پرسپولیسی ها در آلمان پسر کریم باقری هم در تمامی تمرینات حضوری فعال داشته و در بسیاری مواقع آماده ترین بازیکن پرسپولیس نشان داده ! اگر دیدید پسر باقری در لیگ دهم برای پرسپولیس به میدان رفت زیاد تعجب نکنید .

چهره های سرحال

9 روز تمرینات پرفشار و بدنسازی و وزنه زدن پرسپولیسی ها را از حال نینداخته بود و چهره های آنها خوشبختانه آنقدر شاداب و خستگی در آن محو بود که اصلا فکرش را نمی کردی اینها 9 روز تمرین فشرده کرده اند .

مکمل های دردسرساز

آلمان یکی از کشورهایی است که معدن مکمل های غذایی است و با گشت و گذار کوتاهی در شهرهای مختلف این کشور می توانی کلی مکمل مجاز تهیه کنی. بازیکنان پرسپولیس هم از این فرصت به دست آمده استفاده کرده بودند و کلی با خودشان مکمل به ایران آوردند . اما همین باعث دردسر برای پرسپولیسی ها شد . گمرک فرودگاه با دیدن این مکمل ها کلی بازیکنان را معطل کرد تا متوجه شود اینها فقط مکمل غذایی است .

ازدحام جمعیت مقابل فرودگاه

(مرجع خبری)پرسپولیسی های اصیلی که از زمان سفر سرخپوشان خبردار شده بودند از بعدازظهر دیروز مقابل درب فرودگاه امام تجمع کرده بودند و منتظر سرخپوشان بودند  و به محض دیدن علی دایی دور او حلقه زده و مشغول گرفتن عکس  و امضا شدند . شیث رضایی ، سپهر حیدری ، حقیقی و دیگران از جمله بازیکنان محبوب پرسپولیس بودند که در حلقه طرفداران قرار گرفتند.

فرار از در مخفی!

پرسپولیسی ها ابتدا تصمیم داشتند از درب اصلی فرودگاه خارج شوند اما ازدحام جمعیت مانعی برای این کار شد. به همین خاطر و با توجه به تمهیدات ویژه ای که در نظر گرفته شده بود ، سرخپوشان از دری مخفی که هواداران از وجود آن اطلاع نداشتند ، فرودگاه را ترک کردند.

وساطت حراست

در نهایت پس از اینکه بازیکنان و کادرفنی یکی یکی راه خروج را پیش گرفتند ، با وساطت حراست فرودگاه مردم پراکنده شدند و راه منازل خود را در پیش گرفتند . هوادارانی که انصافا برای بازیکنان کم نگذاشتند و استقبال خوبی کردند .

بازگشت با تاخیر تاخیری ها

رحمان احمدی ، حسین نائیجی ، مجتبی زارع ، مهدی تارتار  و فرزاد محلوجی نفراتی بودند که به دلیل مسائل مالیاتی و صدور ویزا با تاخیر به اردوی پرسپولیس در آلمان ملحق شدند . در حالی که روز گذشته پرسپولیسی ها پس از پایان زمان اردوی خود عازم تهران شدند ، تاخیری های ورود به اردو در بازگشت نیز به طور جداگانه و با تاخیر نسبت به سایر نفرات به تهران رسیدند . گروه اول بازیکنان و کادر فنی ساعت 14:15 به وقت ایران به سمت تهران پرواز کردند اما نفرات تاخیری با 4 ساعت فاصله ، در ساعت 18:15 فرودگاه دوسلدورف را به سوی فرودگاه امام ترک کردند.

چمدان های خالی

وقتی جریان دو روز خرید تیم در آلمان را شنیدیم ، منتظر بودیم بازیکنان هرکدام با چند ساک و چمدان برگردند اما آنها دقیقاً خلاف تصور ما عمل کردند و تقریباً تمام بازیکنان فقط یک ساک ورزشی به دست داشتند که حتما داخل آن هم لباس ورزشی بوده! معلوم نیست آنها که دم از کلی خرید می زند ، آنها را کجا گذاشتند ! در بین تمامی بازیکنان یکی دو نفر از جمله سپهر حیدری دست پر برگشتند و غیز از چمدان خودشان چمدانی دیگر هم در دست داشتند . انگار گرانی بیش از حد جنس های آلمانی دلیل این موضوع باشد .

ماشین ها دو تا یکی !

برخی بازیکنان هنگام ترک ایران و آمدن به فرودگاه با آژانس آمدند و به ناچار راه برگشت به خانه را نیز با همین وسیله طی کردند . اما برخی دیگر از بازیکنان به اتومبیل های هم بازی هایشان چسب شدند ! بیچاره آن بازیکنان صاحب اتومبیل که هم باید دوستش را برساند و هم به منزل خود برود . البته بیشتر بازیکنانی که هم مسیر بودند با هم رفتند .

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)