استقبال بی نظیر و دلخوری هواداران/حضور استیلی و مهدوی کیا در جمع هواداران

مرجع خبری پرسپولیس : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دیدار هفته دوازدهم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال برابر داماش گیلان، ساعت 19:40 روز جمعه وارد شهر رشت شد.

هواپیمای حامل سرخپوشان با تاخیر 2:25 تهران را به مقصد رشت ترک کرد و ساعت 19:40 دقیقه در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به زمین نشست.

 

پرواز تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود ساعت 16:30 تهران را از فرودگاه مهرآباد ترک کند که این پرواز با تاخیر، ساعت 18:55 راهی شهر رشت شد.

تیم فوتبال پرسپولیس بدلیل بارش شدید باران از آخرین تمرین خود در تهران قبل از دیدار با داماش گیلان صرف نظر کرد.

کادر فنی، بازیکنان، مسئولان و همراهان تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی قبل از پرواز به سمت رشت، در فرودگاه مهرآباد حضور یافتند و مورد استقبال هواداران و دوستان پرسپولیس قرار گرفته و به عکس های یادگاری، امضاء و گفتگو پرداختند.

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اولین شخصی بود که در فرودگاه مهرآباد حضور یافت و بازیکنان و کادر فنی نیز به مرور وارد فرودگاه شدند.

سرخپوشان پیش از این قرار بود ساعت 16:30 به سمت شهر رشت پروار کنند که به دلیل شرایط بد جوی، این پرواز با دو ساعت و بیست و پنج دقیقه تاخیر صورت گرفت.

دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس و تیم فوتسال این باشگاه در فرودگاه مهرآباد جالب توجه بود. تیم فوتسال پرسپولیس برای انجام دیدار خود از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال راهی تبریز شد.

کاروان پرسپولیس در حالی تهران را به مقصد رشت ترک کرد که باران شدیدی را در فرودگاه مهرآباد شاهد بود.

باران شدید و هوای نسبتا سرد تهران بدرقه راه سرخپوشان بود و همگان بر این تصور بودند که در رشت (شهر باران) با بارندگی شدیدتری مواجه خواهند بود اما علیرغم تصور این شهر هوای مطبوعی دارد و بارندگی در این شهر ساعاتی قبل از ورود کاروان پرسپولیس قطع شده بود.

هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان با پروازی 45 دقیقه ای در هوایی بارانی، میزبان خوبی برای سرخپوشان بود.

استقبال پرسنل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با حضور پرشور هواداران پرسپولیس همراه شد.

هواداران پس از استقبال سرخپوشان در محوطه فرودگاه، آنها را تا هتل کادوس همراهی کردند.

اتوبوس حامل سرخپوشان ساعت 20:10 فرودگاه رشت را ترک و ساعت 20:35 وارد هتل کادوس شد.

تجمع بیش از حد هواداران و دوستداران تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد، اتوبوس حامل سرخپوشان از ورودی پشت هتل وارد محل اقامت سرخپوشان شود.

در این بین حمید استیلی محمد نوری و مجتبی شیری منتظر ماندند و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. مهدی مهدوی کیا هم در جمع هواداران پرسپولیس حاضر شده و با آنان عکس یادگاری گرفت . هواداران پرسپولیس که از  ناراحت شده بودند شعار علی دایی سر می دادند.

تیم های پرسپولیس و داماش گیلان فردا (شنبه) در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم در هتل کادوس اقامت دارند.

کاروان پرسپولیس پس از ورود به هتل کادوس متوجه شد که تیم میزبان نیز در این هتل اقامت دارد. مسئولان دو تیم پس از صرف شام در لابی هتل حضور یافته و با یکدیگر به گفتگو پرداختند و نگران شرایط زمین و وضعیت جوی هستند.

گفتنی است؛ داوران و ناظران این دیدار در هتل پردیس شهر رشت اقامت دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)