مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان پایتخت در حالی عازم تبریز شدند که خستگی آنها بعد از تمرین با تاخیر چند ساعته پرواز در فرودگاه مهرآباد، مضاعف شد.

شرایط جوی شهر تبریز و عدم پرواز به موقع، خستگی تیم فوتبال پرسپولیس را دو چندان کرد چرا که قرار بود پرواز این تیم به تبریز ساعت 16:50 باشد.

بازیکنان بعد از تمرینی که از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) برگزار کرده بودند، بلافاصله راهی فرودگاه شدند.

ورود تیم پرسپولیس به ترمینال دو فرودگاه مهرآباد بار دیگر هواداران و دوستداران پرسپولیس را به استقبال طلبید و افراد مختلف با گرفتن امضاء و عکس های یادگاری با بازیکنان دیدار و گفتگو کردند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر قرار بود همزمان با سرخپوشان عازم اصفهان شده و برای بازی برابر سپاهان سفر کنند که در فرودگاه با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خوش و بش کرده و به گفتگو پرداختند.

تاخیر پرواز سرخپوشان و خستگی بازیکنان تاثیر زیادی روی مصطفی دنیزلی داشت و نگران زمان استراحت بازیکنان بود و مدام از سرپرست و مسئولان باشگاه در این خصوص سوال می کرد.

بازیکنان به دلیل تاخیر در پرواز، به اتفاق کادر فنی راهی هتل المپیک شدند و شام را در آنجا صرف کرده و بلافاصله به فرودگاه بازگشتند.

ساعت 21:30 بالاخره بلندگوی سالن ترانزیت فرودگاه مهرآباد مسافران تبریز را برای سوار شدن به هواپیما فرا خواند و کاروان پرسپولیس با خوشحالی به طرف اتوبوس فرودگاه حرکت کردند و در ادامه سوار هواپیما شدند.

هواپیمای حامل سرخپوشان ساعت 22:10 تهران را ترک و در ساعت 23:10 در فرودگاه بین المللی شهر تبریز به زمین نشست و بازیکنان و کادر فنی در میان استقبال هواداران فرودگاه را به مقصد هتل شهریار ترک کردند.

مسئولان هتل شهریار که از ساعاتی پیش منتظر ورود کاروان پرسپولیس بودند، کلیه امکانات را برای آنها در نظر گرفته و سریعا اعضای این تیم را به اتاق هایشان هدایت کردند.

بازیکنان، کادر فنی و همراهان بی صبرانه منتظر رسیدن به هتل بودند تا بازی تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ را ببینند.

 

 

این مسابقه در وقت معمول با نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید و بایرن در ضربات پنالتی موفق شد میزبان اسپانیایی خود را شکست دهد و کهکشانی ها را از رسیدن به فینال محروم سازد.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)