جلال نرفت، کریمی و کاشانی همراه کاروان/انجام بازی قطعی است

 

مرجع خبری پرسپولیس: كاروان تيم فوتبال پرسپوليس، پنجشنبه شب عازم اصفهان شد تا اردوي يك روزه خود را پيش از بازي با تيم فوتبال سپاهان اصفهان، در اين شهر پشت سر بگذارد. حاشيه هاي اين سفر را در زير مي خوانيد:

فرشید كريمي در ميان بازيكنان پرسپوليس

فرشيد كريمي، دروازه بان سابق تيم فوتبال پرسپوليس كه به همراه راه آهني ها عازم شيراز بود، در فرودگاه مهرآباد با همبازيان سابق خود در تيم پرسپوليس مواجه شد و دقايقي طولاني را با آنها گذراند. محسن خليلي، نبي الله باقري ها و كريم باقري بيش از ديگر پرسپوليسي ها با فرشيد گرم گرفتند.

استقبال در فرودگاه اصفهان

استقبال از پرسپوليسي ها در فرودگاه اصفهان جالب توجه بود. علي رغم اينكه پرواز پرسپوليسي ها با تاخير به اصفهان رسيده بود، هواداران در انتظار پرسپوليسي ها مانده بودند و به محض ورود به فرودگاه، به استقبال آنها آمدند. برخي هواداران پرسپوليس مي گفتند از چهار ساعت پيش از ورود پرسپوليسي ها در فرودگاه به انتظار نشسته اند!

عابد زاده زودتر آمد

احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه بانان پرسپوليس براي انجام گلريزان براي يكي از بازيكنان تيم فوتبال تام اصفهان، عصر پنجشنبه و چند ساعت جلوتر عازم اصفهان شده بود

، با ورود پرسپوليسي ها به هتل عباسي، به آنها ملحق شد.

جلال به اصفهان نرسيد

جلال اكبري كه سابقه سال ها حضور در تيم فوتبال سپاهان اصفهان را دارد، به دليل مصدوميت از ناحيه كمر از همراهي پرسپوليسي ها در برابر تيم سابق خود بازماند و به اصفهان نيامد.

كريم در ميان پرسپوليسي ها

كريم باقري علي رغم اينكه به دليل مصدوميت در بازي برابر سپاهان حضور ندارد در كنار همبازيان خود عازم اصفهان شده و در اردوي پرسپوليس، بازيكنان و كادر فني را همراهي مي كند.

كاشاني در كنار تيم

حبيب كاشاني، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس نيز همچون هميشه، در كنار بازيكنان و كادر فني تيم حضور دارد و شنبه شب به همراه تيم به تهران باز مي گردد.

23 بازيكن در اردو

براي اولين بار در طول بازي هاي اين فصل، با نظر كراچار، 23 بازيكن در اين اردو حضور دارند. از اين جمع، 5 بازيكن در آخرين دقايق از ليست خارج مي شوند.

جلسه كادر فني

پس از صرف شام در رستوران هتل عباسي، كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس به همراه دكتر زرينه در جلسه اي، آخرين وضعيت تيم را بررسي و درباره برنامه هاي مورد نظر براي اين اردو صحبت كردند.

ديدار سپاهان – پرسپوليس روز شنبه برگزار مي شود

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: بازي دو تيم سپاهان و پيروزي در موعد مقرر برگزار مي شود و احتمال تعويق آن وجود ندارد.

عزيز محمدي در خصوص بازي سپاهان و پيروزي در روز شنبه اظهار داشت: بازي اين دو تيم بايد راس ساعت مقرر يعني ساعت 14 در اصفهان در روز شنبه برگزار شود و احتمال  تعويق آن به روز يكشنبه اصلاً امكان پذير نيست.

اين در حالي است كه شوراي تامين استان اصفهان مخالفت خود را با برگزاري ديدار سپ‍اهان با پيروزي در روز شنبه اعلام و از فدراسيون فوتبال خواسته بود كه اين ديدار روز يكشنبه برگزار شود

 

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)