مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام اردوی 3 روزه خود بعدازظهر پنجشنبه عازم جزیره کیش شد. حاشیه های این سفر را در زیر می خوانید:

سرخپوشان پس از انجام آخرین تمرین خود قبل از سفر به کیش، عازم فرودگاه مهرآباد شدند و ساعت 14:30 در سالن ترانزیت ترمینال 2 فرودگاه گرد هم آمدند. حضور هواداران و دوستداران تیم فوتبال پرسپولیس همچون گذشته در کنار بازیکنان و کادر فنی قابل توجه بود.

بازار عکس های یادگاری، امضاء و گفتگوهای دوستانه بین هواداران و بازیکنان داغ بود.

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد حضور یافت و کلیه امور مربوط به پرواز تیم را انجام و بدلیل تجویز پزشک، با سرخپوشان خداحافظی کرد و در تهران ماند.

مسئولان اجرایی باشگاه از تهران تا کیش در کنار کادر فنی و بازیکنان امکانات لازم را برای رفاه هر چه بیشتر سرخپوشان مهیا کردند.

هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران میزبان سرخپوشان بود که ساعت 15:15 تهران را ترک و ساعت 16:50 در فرودگاه کیش به زمین نشست.

کاروان پرسپولیس ساعت 17:30 با 3 دستگاه خودروی ون از فرودگاه حرکت کرده و 10 دقیقه بعد وارد هتل داریوش شدند.

آب و هوای جزیره کیش شرجی و گرم با دمای بالای 33 درجه است.

باشگاه پرسپولیس برای برگزاری هر چه بهتر این اردوی، هتل داریوش را که یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است به عنوان محل اسکان سرخپوشان در نظر گرفت.

بازیکنان، کادر فنی و همراهان بعد از استقبال پرسنل هتل، دقایقی در لابی حضور یافته و پس از دریافت کلید، برای استراحت عازم اتاقهایشان شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)