مرجع خبری پرسپولیس :  طرفداران پرسپوليس در بوشهر پس از دریافت گل دوم این تیم نسبت به مسئولان تیم اعتراض کردند.


به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس، طرفداران تيم پرسپوليس بعد از دريافت گل دوم علیه مدیریت و کادرفنی این تیم شعار دادند.

 

آنها علي دايي را تشويق كردند. اين اتفاق در هفته اول نيز رخ داد. زماني كه پرسپوليس در تهران برابر ملوان اولين گل فصل خود را دريافت كرد تماشاگران اين تيم علي دايي را تشويق كرده بودند. تماشاگران در ديدار با شاهين همچنين عليه حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس شعار دادند و خواستار جدايي او از اين باشگاه شدند.

 

* در آغاز نيمه دوم شاهين بوشهر با چند دقيقه تاخير وارد زمين بازي شد و داور سوت بازي را در حالي به صدا درآورد كه پترويچ هنوز به زمين نيامده بود و شاهين بوشهر 10 نفره بازي را آغاز كرد.

*طرفداران شاهين منورهايي را بعد از گلزني تيمشان روشن كردند. اين منورها شبيه چيزي است كه در تماشاگران در ايتاليا روشن مي‌كنند.

 

سرپرست باشگاه و شماري از اعضاي هيئت مديره افتتاح شد. گفته مي‌شود حدود 250 ميليون تومان هزينه راه اندازي اين اسكوربورد بوده است. همزمان با روشن شدن اسكوربورد ورزشگاه گل‌هاي شاهين بوشهر به پرسپوليس پخش شد. شاهين در زمان سرمربگيري محمود ياوري 4 بر يك پرسپوليس را شكست داده بود.

*پيش از آغاز بازي از دكتر امامي از استادان قديمي دانشگاه در بوشهر تجليل شد. اين استاد 70 ساله چند سال رئيس دانشگاه آزاد بوشهر بود.

* غلامحسين مظلومي سرپرست شاهين دسته گلي به علي كريمي كاپيتان پرسپوليس تقديم كرد.

 

* بنري بزرگ در ورزشگاه نصب شده كه بر روي آن نوشته شده ” استيلي بي‌غيرت، خجالت خجالت. ” استيلي فصل گذشته سرمربي شاهين بوشهر بود كه در اواخر فصل از اين تيم جدا شد.

* پيش از آغاز مسابقه حميد درخشان سرمربي شاهين به سمت نيمكت پرسپوليس رفت و به آنها خوشامد گفت.

* تماشاگران پرسپوليس كه در گوشه كوچكي از ورزشگاه مستقر شده‌اند براي نوشيدن آب با مشكل مواجه شده‌اند فرياد “العطش ” سر دادند و شعار مي‌دادند: “ما آب مي‌خواهيم يالله. ”

* برخي از تماشاگران به چشم دروازه‌بان پرسپوليس ليزر مي‌انداختند كه وحيد طالب‌لو وساطت كرد و از تماشاگران بوشهري خواست اين كار را نكنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)