مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه تیم های فوتبال شاهین و پرسپولیس با حضور نزدیک به 15 هزار تماشاگر که اکثر آنان را طرفداران شاهین تشکیل می دادند در ورزشگاه شهیدبهشتی برگزار شد.

 

 

در طول نود دقیقه بازی مهم ترین مسئله حاشیه ای که در برگزاری مسابقه به چشم می آمد پرتاب سنگ و اشیای مختلف از سوی تماشاگران میزبان به زمین بود.

 

* علي دايي هنگام گرم كردن بازيكنان پرسپوليس بر روي نيمكت نشست. شماري از جانبازان جنگ تحميلي به سراغ دايي رفتند و با او عكس يادگاري رفتند و با برخورد خوب دايي مواجه شدند.

 

 

 

* پس از اینکه گل اول پرسپولیس به ثمر رسید ، گزارشگر مرکز بوشهر اعلام کرد سپهر حیدری زننده گل پرسپولیس را در تصویر مشاهده می کنید که بازوبند را به روی بازوی خود بسته و نه پایین تر از آن! و با این جمله خود به شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس کنایه زد.

*عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس هنگام ورود به ميدان با حركتي ناشايست تماشاگران بوشهري را تحريك كرد كه تماشاگران نيز به او واكنش نشان دادند.

 

* علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از خطای حساسی که داور در دقیقه 45 نیمه اول پشت محوطه تیم پرسپولیس به سود شاهین اعلام کرد به شدت به تصمیم وی اعتراض کرده و معتقد بود زمان بازی به اتمام رسیده است.

 

* تماشاگران میزبان بارها شعارهایی را علیه تیم پرسپولیس سر دادند و تاکید کردند حمید استیلی برتر از علی دایی است.

 

* حمید استیلی پس از به ثمر رسیدن گل دوم و برتری پرسپولیس در دقیقه 64 مسابقه از ایستادن کنار زمین دست کشید و تا پایان بازی روی نیمکت نشست.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)