خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکانی که عصر امروز شنبه برگزار شد برابر تیم رعد پویان به پیروزی دست یافت.

در این بازی که در دو وقت 35 دقیقه‌ای برگزار شد، هادی نوروزی در دقیقه 10 نیمه دوم گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. ضمن اینکه محمد قاضی هم برای دقایقی در این بازی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرد.

سعید شیرینی سرپرست و کریم باقری مدیر فنی تیم هم با تاخیر در محل تمرین حضور یافتند. در این بازی بیشتر بازیکنان ذخیره حضور داشتند و نفرات اصلی که برابر داماش به میدان رفته بودند، زیر نظر حسینی ریکاوری کردند.

همچنین پیش از این تمرین نفت تهران و راه‌آهن هم یک بازی تدارکاتی با همدیگر انجام دادند که در این بین بسیاری از بازیکنان این تیم با علی دایی روبرو شده و با خوش و بش و احوالپرسی کردند.

پیش از همه، وینکو بگویچ دستیار یحیی گل‌محمدی که زمانی سرمربی پرسپولیس بود با دایی روبرو شد و با هم احوالپرسی و شوخی کردند. بعد از وینکو تعدادی از بازیکنان که سابقه همکاری با دایی در پرسپولیس و تیم ملی را داشتند و کمی زودتر از بقیه به ورزشگاه خیریه عمل آمده بودند، با دایی روبوسی و احوالپرسی کردند که صحنه‌های جالبی را در این ورزشگاه رقم زد.

علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و عادل کلاه‌کج که امروز صبح در درفشی‌فر تمرینات فیزیوتراپی و آب درمانی را انجام دادند، در این تمرین حضور نداشتند.

 حدود 20 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا کردند. یکی از این هواداران مرد 48 ساله‌ای بود که گفته می‌شود کوتاه‌قدترین مرد جهان است. او کمتر از 50 سانتی‌متر قد داشت و به همراه یکی از نزدیکانش که از ابتدا تا انتها او را در آغوش گرفته بود مشغول تماشای این بازی بود.

هوادارانی که به تمرین‌ آمده بودند هنگام خروج بازیکنان از ورزشگاه از آن‌ها درخواست می‌کردند در داربی پیش رو استقلال را شکست دهند.

علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر به کارهای بدنسازی و ادامه مداوای آسیب دیدگی خود پرداخته بودند.

پرسپولیسی‌ها که خود را برای هفتاد و ششمین داربی پایتخت آماده می‌کنند، فردا تمرین‌ ندارند و از پس فردا برای داربی تمرین‌های خود را پیگیری می‌کنند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند برای آرامش بیشتر بازیکنان و کادر فنی این تیم تمرین‌های تیم خود تا آخر هفته را پشت درهای بسته برگزار کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)