مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس کاپیتان نیمکت‌نشین تیم را تشویق کردند و به بازیکنان دیگر با شعارهایشان کنایه زدند.

هواداران پرسپولیس علی کریمی را در نیمه اول بارها تشویق کردند. کاپیتان پرسپولیس پس از انتقاد از ترکیب این تیم مقابل الغرافه امروز نیمکت‌نشین شده است.

* کریمی وقتی روی نیمکت بود توپ را به بازیکنان می‌داد و عکس‌العمل‌های خاصی از خود نشان داد.

* پیش از آغاز مسابقه کادر فنی سایپا به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.

* مراسم تجلیل از جانبازان ارتش که به مناسبت روز ارتش پیش از بازی برگزار شد بسیار بی‌نظم و نابسامان بود به طوری که باعث اعتراض تماشاگران شد.

* روزبه شاه‌علی دوست از سایپا به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و غلامرضا رضایی، سامان آقازمانی، جواد کاظمیان و امیرحسین فشنچگی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت سایپا رفتند.

* جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس، سیموئز و مارکار آقاجانیان از مربیان تیم ملی از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه هستند.

* در دقیقه 18 وقتی داور به سود پرسپولیس خطا نگرفت تماشاگران شعار دادند «داور عزیزم، دقت کن»

* اثری از دوربین عنکبوتی ورزشگاه آزادی نیست.

* گروه موزیک ارتش پیش از آغاز مسابقه برنامه‌ای اجرا کرد و دو نفر از نوازنده‌های این گروه در جریان مسابقه به سمت تماشاگران پرسپولیس رفتند و با نواختن شیپور از هواداران می‌خواستند پرسپولیس را تشویق کنند که فرمانده این دو نفر آنها را سرجای خود برگرداند و به آنها تذکر جدی داد.

* در پایان نیمه اول که پرسپولیس 2 بر صفر از سایپا شکست خورد هواداران با کنایه به بازیکنان پرسپولیس شعار دادند «بچه‌ها متشکریم».

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)