ضارب دایی در ورزشگاه آزادی

مرجع خبری پرسپولیس : تماشاگران تیم فوتبال ملوان نماینده فدراسیون را که قصد داشت با هواداران پرسپولیس صحبت کند با صندلی هدف قرار دادند!

 

شيرهاي آب ورزشگاه تختي پس از كار افتادن پمپ آب ورزشگاه تختي قطع شد. مسئولان اعلام كردند پمپ‌هاي آب ورزشگاه تختي سوخته است.  بلندگوي ورزشگاه با شعار قوي سپيد انزلي، هواداران اين تيم را به وجد مي‌‌آورند. ملواني‌ها نيز به شدت در حال تشويق تيم شهرشان هستند.

*طرفداراني كه موفق به حضور روي سكوها نشده‌اند، سعي مي‌كنند با استقرار بر روي بام‌هاي اطراف، اين بازي را تماشا كنند كه برخي از آنها با دخالت‌ نيروي انتظامي از اين كار منصرف شدند، اما سايرين با سماجت مي‌خواهند بازي را از مكان‌هاي خطرناك تماشا كنند.


ليدرهاي پرسپوليس كه قصد داشتند با لباس‌هاي قرمز وارد ورزشگاه شوند با مشكلاتي مواجه شدند كه پس از جر و بحث موفق به حضور در جايگاه پرسپوليسي‌ها شدند.

*يكي از هواداران ملوان با شعبده‌بازي ساير طرفداران را به وجد مي‌آورد.

*حضور انبوه مسئولان پشت جايگاه VIP نيز از نكات جالب حاشيه‌اي است. نيروي انتظامي به خاطر ناهماهنگي‌ها هنوز اجازه حضور هيچ فردي را به اين جايگاه نداده‌ است.

*دوربين 90 در ميان تماشاگران به دنبال سوژه مي‌گردد. مجري اين برنامه با استقبال هواداران حاضر در ورزشگاه مواجه شده است.

*هواداران پرسپوليس اگر چه در شلوغي ورزشگاه تختي صدايشان به جايي نمي‌رسد، اما با اين حال سرود قهرماني را قبل از برگزاري بازي سر داده‌اند.

*يكي از نمايندگان فدراسيون به سمت پرسپوليسي‌ها رفته و با گرفتن بلندگو براي آنها سخنراني كرد كه همين موضوع خشم انزلي‌چي‌ها را به همراه داشت و موجب شد به سمت وي صندلي پرتاب كنند. در نهايت مسئولان ورزشگاه بلندگو را از دست او گرفتند تا جو ورزشگاه بيش از پيش ملتهب نشود.

*گزارشگران شبكه خبر نيز با استقبال ملواني‌ها مواجه شدند و كه در اين ميان ليدرهاي ملوان با رفتن به سمت آنها به لحن شوخي گفتند كه خوب شد امروز قرمز نپوشيديد.

*پخش موزيك‌هاي بندري از نكات جالب حاشيه‌‌اي قبل از بازي است.

* يكي از ليدرهاي معروف ملوان با در دست گرفتن بلندگو شروع به خواندن شعارهاي محلي كرد و هواداران ملوان هم به اين شعارها پاسخ دادند. آنها ملوان را قهرمان جام حذفي مي‌دانند.

* مياچ درحالي كه هنوز پرسپوليس در ورزشگاه حضور پيدا نكرده زودتر از تيم وارد زمين شد تا بررسي‌هاي لازم را براي اين مسابقه انجام دهد.

* دايي قبل از حضور تيم پرسپوليس در ورزشگاه به مدت 30 دقيقه براي شاگردانش در هتل جلسه توجيهي گذاشته است.

* شمار زيادي از بازيكنان از مدارس فوتبال انزلي در جايگاه ويژه حضور پيدا كرده‌اند.

 

عكاساني كه دور زمين مشغول عكاسي بودند توسط مسئولان برگزار كننده مسابقات از زمين بيرون رانده شدند و به آنها اعلام شد بايد پس از كنترل جواز حضور در ورزشگاه را كسب كنند. اين مسئله با اعتراض شديد عكاسان روبه رو شد و آنها پس از درگيري با با برخي از عوامل نيروي انتظامي و مسئولان برگزار كننده بازي موفق شدند در جايگاه خود قرار گيرند.

*ليدري كه در جريان ليگ برتر علي دايي را مضروب كرده بود در بين تماشاگران پرسپوليس در ورزشگاه حضور دارند.

*در حالي كه هنوز پرسپوليس و ملوان وارد ورزشگاه نشده بودند فحاشي هواداران دو تيم عليه هم آغاز شد و در همين راستا ليدر ملوان بلندگو را در دست گرفته و گفت “ما انزلي‌چي‌ها ميهمان نواز هستيم. كلاس خود را بالا ببريد و به حريف بي احترامي نكنيد “.

* پرسپوليسي‌ها هنگام ورود به داخل ورزشگاه توسط ماموران نيروي انتظامي اسكورت شدند. بهمن صالح نيا سرپرست باشگاه ملوان انزلي به اين تيم خوش آمد گفت. هرج و مرج به هنگام ورود سرخپوشان به قدري زياد بود كه بازيكنان به سرعت وارد رختكن شدند.

*هنگامي كه بازيكنان پرسپوليس براي گرم كردن داخل زمين شدند تماشاگران اين تيم علي دايي را تشويق كردند اما انزلي‌چي‌ها او را هو كردند.

*هدايت ممبيني داور مسابقه ملوان و پرسپوليس براي بازديد از دروازه و شرايط زمين وقتي وارد چمن شد با شعار عدالتخواهي هواداران ملوان در بازي امروز روبه‌رو شد.

* وقتي بازيكنان ملوان براي گرم كردن خود وارد چمن شدند به شدت تشويق شدند كه در اين بين پژمان نوري بيش از سايرين تشويق شد.

 

تماشاگران ملوان بنر بزرگي را از فرهاد پورغلامي، سرمربي تيم خود در ورزشگاه نصب كردند.

هم‌چنين هواداران بنري از پژمان نوري در ورزشگاه نصب كردند كه نوشته شده: “هميشه اميد ملواني “.

پوستري از ستاره‌هاي اسبق ملوان نيز در ورزشگاه وجود دارد. بازيكناني مثل غفور جهاني، مرحوم سيروس قايقران، بهمن صالح‌نيا و… كه زير آن نوشته شده: “افتخار انزلي هستيد “.

* حدود هزار تماشاگر پرسپوليسي با پرچم قرمز پشت نيمكت اين تيم حضور دارند. نيروي انتظامي دور تا دور هواداران سرخ‌پوش را گرفته است تا درگيري بين آنها و هواداران ملوان رخ ندهد.

* از ساعت 8:50 صبح بليت فروشي در ورزشگاه آغاز شد و خيلي زود بليت ها خريداري شد.

* هواي انزلي بسيار گرم است و آفتاب سوزاني در ورزشگاه حاكم است.

* بهمن صالح‌نيا، سرپرست باشگاه ملوان از ساعت 13 در ورزشگاه حاضر شده و مسايل را زير نظر دارد.

* ورزشگاه كاملا پر شده و تماشاگران جايي براي نشستن ندارند. تنها محلي كه در ورزشگاه خالي مانده VIP است كه همين امر باعث شد هواداران به اين قسمت از ورزشگاه هجوم آورند و خود را وارد اين قسمت كنند.

* درب اتاق خبرنگاران بسته است و مشخص نيست چه زماني اين اتاق به روي خبرنگاران باز خواهد شد. هر سازماني مسئوليت اين اتاق را به ارگاني ديگر واگذار مي‌كند.

* بهمن صالح‌نيا درباره شرايط ورزشگاه عنوان كرد: به علت استقبال بي سابقه هواداران ملوان كنترل از دست ما خارج شده و چنين شرايطي به دست آمده است. ما چندين ميزباني از تيم‌هاي بزرگ داشته‌ايم و هيچ مشكلي به وجود نيامده است.

وي ادامه داد: اميدوارم تماشاگران بازي خوبي را شاهد باشند و رعايت نكات ميزباني را داشته باشند و هر تيمي كه شايسته قهرماني است به اين عنوان دست يابد.
سرپرست تيم فوتبال ملوان افزود: از تمام تماشاگران خواهش مي‌كنم نكات اخلاقي را رعايت كنند تا تمام ميهمانان عزيز بتوانند به راحتي ورزشگاه را ترك كنند.
وي با اشاره به اينكه ورزشگاه انزلي 63 سال قدمت دارد يادآور شد: از تمام مسئولان و دست‌اندركاران ورزش انتظار مي‌رود تا براي احترام به هواداران انزلي بتوانند ورزشگاه بهتري را در اختيار اين تيم محبوب قرار دهند تا با اين مشكلات روبرو نشويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)