مرجع خبری پرسپولیس : نشست خبري ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و بنيادكار با حاشيه‌هايي همراه بود.

 

در ابتداي نشست با به صدا در آمدن تلفن همراه مسوول برگزاري كنفرانس، علي دايي سخنان‌اش را قطع كرد و پس از لحظاتي به حرف زدن ادامه داد. در ادامه نشست، تلفن همراه دايي نيز به صدا درآمد و لحظاتي جلسه را متوقف كرد.

* دايي در پاسخ به سوال يك خبرنگار ازبك، قصد داشت به زبان تركي صحبت كند ولي پس از بيان چند جمله تركي، صحبت‌اش را به زبان فارسي ادامه داد.

* دايي پس از بيرون آمدن از سالن نشست با مير جلال كاسيموف، بازيكن اسبق تيم ملي ازبكستان و سرمربي بنيادكار رو به رو شد و دقايقي با وي به صحبت و گرفتن عكس يادگاري پرداخت.

* در حالي كه از محل برگزاري كنفرانس تا هتل محل اقامت كاروان تيم پرسپوليس و خبرنگاران با اتومبيل حدود 10 دقيقه فاصله است، خبرنگاران پس از بيرون آمدن از سالن كنفرانس متوجه شدند مسوولان تيم پرسپوليس اتومبيل ويژه آن‌ها را نيز با خود برده‌اند. به اين ترتيب، خبرنگاران مجبور شدند با اتومبيل مسوول برگزاري كنفرانس به هتل بازگردند.

* روز گذشته و به درخواست مسوولان تيم فوتبال پرسپوليس، فردي از سوي سفارت ايران در ازبكستان مامور شد كه براي مسوولان تيم و خبرنگاران سيم‌كارت تلفن تهيه كند ولي آن فرد با وجود گرفتن پول از خبرنگاران تاكنون سيم‌كارتي به آن‌ها تحويل نداده و خودش نيز ناپديد شده است. البته وي روز گذشته سيم‌كارت‌هاي محمود خوردبين و حبيب كاشاني را به آن‌ها تحويل داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)