فقط علی دایی را می شناسیم

مرجع خبری پرسپولیس : مسابقات جام ولایت که امروز اولین نشست خبری پیش از مسابقه آن برگزار شد، با بی‌نظمی تمام آغاز شد زیرا در حالی که ساعت 14 زمان آغاز نشست خبری اعلام شده بود، خبرنگاران 30 دقیقه پشت در انتظار کشیدند تا جلسه هماهنگی بین مسئولان تیم‌ها تمام شود.

 

مسئولان تیم ناسیونال پاراگوئه کاتالوگی از تیم خود تهیه کرده بودند که در اختیار خبرنگاران ایرانی قرار دادند. بر روی این کاتالوگ هشت ستاره که ظاهرا نشان از هشت قهرمانی این تیم دارد، درج شده است.

 

در روی این ستاره‌ها سا‌ل‌های قهرمانی ناسیونال پاراگوئه به این شرح است: 1909-1911-1924-1946- 1926-1942-2009- 2011.
سال تاسیس باشگاه 1904 است.

* سرمربی تیم پاراگوئه در پایان نشست خود توپی که به روی میز کنفرانس قرار داشت برداشت و گفت می‌خواهم آن را یادگاری ببرم که حبیب شیرازی رئیس هیئت فوتبال نیز آن توپ را به سرمربی پاراگوئه اهدا کردو البته سرمربی پاراگوئه از برخی مسئولان خواست که روی توپ را امضا کنند.

بازیکنان پاراگوئه که در نشست خبری شرکت کردند، در پایان نشست گفتند فقط علی دایی که در بایرن مونیخ بازی می‌کرده از فوتبال ایران را می شناسند.

 

 

سیوتی: باشگاه ناسیونال همواره در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت می‌کند

رئیس کاروان ناسیونال پاراگوئه گفت: ما در تورنمنت‌های بین‌المللی زیادی شرکت می‌کنیم و یک باشگاه بازیکن ساز هستیم.

سیوتی، رئیس کاروان تیم فوتبال ناسیونال پاراگوئه در مورد علت شرکت این تیم در جام ولایت گفت: ما مطلع شدیم چنین مسابقاتی برگزار می‌شود و باری ما جالب بود که در آن مسابقات شرکت کنیم. در 8-9 سال اخیر ما در مسابقات بین‌المللی زیادی شرکت کردیم. البته این مسابقات بیشتر در سطح آمریکای لاتین بوده و این بار در قاره‌ای دیگر در چنین تورنمنتی شرکت می‌کنیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم به این مسابقات بیاییم و از پذیرایی خوبتان تشکر می‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم بازی پرشکوهی را انجام دهیم.

سیوتی درباره اینکه چرا به باشگاه ناسیونال پاراگوئه می‌گوید لاآکادمیا گفت: این باشگاه در سال 1904 از سوی چند دانشجو و دانش‌آموز تاسیس شد و بعد از 10 سال آنقدر خوب بازی می‌کرد که نامش باشگاه لاآکادمیا شد و این عنوان بر روی باشگاه ما باقی ماند. زیرا ما باشگاهی بازیکن‌ساز هستیم.

وی ادامه داد: آرسه‌نیو اریکو بهترین بازیکن پاراگوئه نیز در این تیم بازی می‌کرده است.اما آرژانتینی‌ها این بازیکن را بهترین بازیکن فوتبال جهان می‌داند.

وی افزود:‌او در سال‌های 1932 تا 1945 بازی می‌کرده و من بازی‌های او را ندیدم البته خودم یکی از قدیمی‌ترین بازیکن‌های ناسیونال هستم و 292 گل برای این تیم زده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)