تماشاگران تراکتورسازی به سمت بازیکنان پرسپولیس یخ پرتاب کردند!

مرجع خبری پرسپولیس : در حالي كه بر خلاف ديدارهاي گذشته ليگ استقبال خوبي از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي به عمل نيامده، اما تعداد هواداران سرخپوشان تهران بيش از سه برابر تبريزي‌ها است.

 

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و تراكتورسازي تبريز در حالي از هفته پانزدهم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود كه انتظار مي رفت تقابل دو تيم سرخپوش ايران كه به نوعي داربي دو تيم پرطرفدار ايران محسوب مي‌شود، طلسم استقبال كم هواداران از بازي‌هاي ليگ را بشكند، اما تنها حدود 12 تا 15 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

حدود سه الي چهار هزار هوادار تبريزي در ضلع جنوب غربي ورزشگاه آزادي حضور دارند و با شور و هيجان خاصي يك صدا تراكتورسازي را تشويق مي‌كنند.

 

 

*** پيش از آغاز بازي علي كريمي كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس به سمت نيمكت تيم تراكتورسازي رفت و خوش و بش گرمي با امير قلعه نويي انجام داد، همچنين ديگر بازيكنان پرسپوليس نظير مجتبي شيري، حسين بادامكي، اميرحسين فشنگچي، عليرضا حقيقي و غلامرضا رضايي براي حضور در زمين از سرمربي تراكتورسازي رخصت گرفتند.

 

*** هواداران تراكتورسازي با شعارهاي «ياشاسين آذربايجان» از تيمشان حمايت مي‌كنند و با توجه به خالي بودن سكوهاي ورزشگاه مي خواستند كه فضاي بيشتري در ورزشگاه به آن‌ها تعلق گيرد.

 

* امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی دیرتر از همه نیمکت نشینان وارد محوطه ورزشگاه آزادی شد که بلافاصله حمید استیلی و اعضای کادر فنی به سمت وی رفتند.

 

* قلعه نویی در حالی که هواداران تراکتور وی را با شعار “امیرپاشا” تشویق می کردند با یک دسته گل به سمت آنها رفت و این گل را به سمت آنها پرتاب کرد.

 

* وی در هنگام بازگشت به سمت نیمکت ذخیره‌های تراکتورسازی با بازیکنان پرسپولیس مواجه شد که نخستین نفر آنها علی کریمی بود.

 

* سرخپوشان پیش از ورود به زمین مسابقه از سرمربی پیشین تیم ملی رخصت گرفتند در این بین اما جواد کاظمیان، بازیکن پیشین سپاهان به سمت امیر قلعه نویی نرفت.

 

* سیاوش اکبرپور به همراه یکی دو بازیکن تراکتورسازی پیش از آغاز مسابقه به سمت حمید استیلی رفتند و از او برای ورود به زمین رخصت گرفتند.

 

* تماشاگران تراکتورسازی با حضور در جایگاهی که متعلق به استقلالی‌هاست به شدت تیم خود را تشویق می کردند. آنها در هنگام ورود بازیکنان پرسپولیس به رختکن پس از گرم کردن پیش از بازی به سمت آنها برف و یخ پرتاب کردند و علیه سرخپوشان تهرانی شعار دادند.

 

* علی پروین نخستین مسئول پرسپولیس بود که به ورزشگاه آمد اما به دلیل سرد بودن جایگاه ویژه برای دقایقی در راهروهای استادیوم ایستاد.

 

* خطای سیاوش اکبرپور روی غلامرضا رضایی در ابتدای مسابقه با اعتراض شدید استیلی مواجه شد و محمود رفیعی داور این دیدار با تاخیر به بازیکن تراکتور کارت زرد نشان داد. این مسئله باعث شد که امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی به تصمیم داور به شدت اعتراض کند و سیاوش اکبرپور داور را از این غائله دور کرد.

 

* در همان ابتدای مسابقه استیلی و عاشوری مربیان پرسپولیس بارها دو نفره در کنار خط طولی زمین قرار گرفتند که داور چهارم به آنها تذکر داد.

 

* تغییر محل پارکینگ خبرنگاران باعث ناراحتی آنها شده بود. مسئولان ورزشی ورزشگاه آزادی می گفتند برای پارک خودروها در بازی امروز نیاز به کارت ویژه است تصمیمی که امروز صبح اتخاذ شده اما به اطلاع خبرنگاران نرسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)