مرجع خبری پرسپولیس : نیمه اول مسابقه تیم های پرسپولیس و راه آهن حاشیه عجیبی به خود دید و در آن لیدر ضارب دایی از سوی یکی از جایگاه های تماشاگران یک صدا تشویق شد.

 

در این مسابقه که بار دیگر آبستن حاشیه های زیادی برای پرسپولیسی ها شده است یکی از جایگاه های پرحاشیه تماشاگران پرسپولیس در نیمه اول اقدام به تشویق و.ا لیدر پرسپولیس کردند.

 

 

وی همان فردی است که فصل گذشته به صورت علی دایی در باشگاه ضربه زد و سلسله حاشیه ها و اختلافات عمیقی بین کادرفنی و مدیریت باشگاه را دامن زد که تا ماه ها موجب ضربه زدن به روند حرکتی پرسپولیس بود. وی که فصل گذشته از حضور در ورزشگاه محروم شده بود بار دیگر این فصل به مجموعه راه یافته و حالا با تحریک عده ای در بازی برابر راه آهن تشویق می شود.

 

گویا این افراد در پرسپولیس قصد ندارند از اشتباهات گذشته درس گرفته و در حالی که کمکی به روند حرکتی پرسپولیس نمی کنند ، اجازه بازگشت آرامش را هم به آن نمی دهند. باید دید وضعیت پرافتخارترین باشگاه تاریخ کشور چرا به روزی افتاده است که آن قدر خالی از اسطوره شده است که نام یک لیدر روی سکوهای آن فریاد زده می شود.

 

 

* زمانی که یک بازیکن پرسپولیس روی زمین افتاده بود بازیکنان این تیم به دلیل حرکت در موقعیت حمله توپ را به بیرون نزدند. همین بازیکن که در محوطه جریمه راه آهن افتاده بود باعث شد داور آفساید پرسپولیسی ها را اعلام کند!

 

*تماشاگران پرسپولیس حضور استقلالی ها در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به رخ آنها کشیدند و با شعارهای خود علیه آنان موضع گیری کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)