شنبه 12 بهمن(18:02)

مرجع خبری پرسپولیس : حاشیه های نیمه دوم پرسپولیس – پیام

**نكته جالب در سكوها نيز آن بود كه تماشاگران حاضر در ورزشگاه به جاي تشويق بازيكنان، هدايتي را مورد توجه و تشويق قرار داده بودند.

**در بين دو نيمه تماشاگران اطراف جايگاه درباره‌ي مشكلات پرسپوليس به گفت و گو با مدير عامل و اعضاي هيات مديره پرسپوليس پرداختند.

**آسيب ديدگي‌هاي پياپي بازيكنان پيام با اعتراض شديد تماشاگران پرسپوليس روبه رو شد.

**برخي تماشاگران از دقيقه 60 شعارهايي را بر عليه افشين پيرواني سرمربي پرسپوليس سر دادند و خواستار بازگشت افشين قطبي و حبيب كاشاني به تيم پرسپوليس شدند.

**گروهي از تماشاگران نيز با سوت‌هاي ممتد به شيو‌ه‌ي بازي تيم پرسپوليس اعتراض كردند.

 

 

**از دقيقه 65 تماشاگران شعارهايي را در انتقاد به بازي بازيكنان پرسپوليس سر دادند و خواستار كناره‌گيري پيرواني شدند، هواداران در حالي كه پشت خود را به زمين مسابقه كرده بودند با شعار و سوت زدن به بازي پرسپوليس اعتراض مي‌كردند.

**تماشاگران قبل از گرفتن پنالتي براي پرسپوليس بازيكنان پيام را تشويق مي كردند.

**هنگام اعلام پنالتي به ضرر پيام كادر فني اين تيم به شدت به داور اعتراض كردند. هاشمي نسب كه اين ديدار به عنوان مربي روي نيمكت بود در صدر اعتراض كنندگان بود اما پس از چند دقيقه اطرافيان را آرام مي كرد.

**داور مسابقه پنالتي را دو بار تكرار كرد كه اعتراض تماشاگران و بازيكنان را در پي داشت.ابراهيم توره در اين صحنه كارت زرد گرفت.

**با وجود برتري پرسپوليس بر پيام تماشاگران همچنان عليه افشين پيرواني سرمربي اين تيم شعار مي‌دادند.

**در نيمه دوم حسين عبدي مربي تيم داماش در جايگاه خبرنگاران حاضر شد.

**با افزايش شعارها بر عليه و يا به نفع افشين پيرواني گروهي ازهواداران پرسپولس در رو به روي جايگاه با يكديگر درگيري لفظي پيدا كردند كه پيش از تبديل شدن به درگيري فيزيكي با دخالت نيروي انتظامي مسئله خاتمه يافت.

**پس از مصدوميت يكي از بازيكنان پيام و ادامه بازي از سوي بازيكنان پرسپوليس محسن ارزاني بازيكن پيام و علي كريمي با يكديگر درگيري لفظي پيدا كردند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)