مرجع خبری پرسپولیس : در ابتدای نیمه اول به دلیل پاره شدن سیم دوربین عنکبوتی بازی متوقف شد.

به دلیل پاره شدن یکی از سیم های برق دوربین عنکبوتی در همان اوایل بازی باعث شد تا داور برای 2 دقیقه دستور به توقف بازی دهد تا این مشکل حل شود.

* هواداران پرسپولیس قبل از شروع مسابقه ۴۵ هزار نفر بودند اما رفته رفته به این جمعیت اضافه شد و به حدود 80 هزار نفر رسید.

برخی از هواداران پرسپولیس با توجه به اینکه ساعت خود را یم ساعت به جلو نکشیده بودند در زمان بندی شروع مسابقه دچار مشکل شده بودند و به همین دلیل دیرتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه حضور پیدا کردند و در نهایت جمعیت هواداران این تیم به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید.

* بازیکنان ذخیره الشباب از دقیقه ۳۵ پشت دروازه خود به گرم کردن خود مشغول شدند.

* هواداران پرسپولیس در بین نیمه مهدی مهدوی کیا را که مشغول گرم کردن خود تشویق کردند.

* علی کریمی هم به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* بین نیمه برای هواداران پرسپولیس آهنگ های فرزاد فرزین پخش شد.

* کادرفنی الشباب پس از شروع نیمه دوم از رختکن به روی نیمکت آمدند.

* تعداد کمی از هواداران استقلال هم در ورزشگاه آزادی حضور دارند و در کنار هواداران پرسپولیس قرار گرفته اند.

* فشفشه ای از سوی هواداران به داخل زمین انداخته شد که شیث رضایی به روی این فشفشه آب ریخت تا خاموش شود.

* دنیزلی و زاید پس از گل دوم به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.

* حامد مومنی مترجم کی‌روش سرمربی تیم ملی امروز یکی از نمایندگان AFC در این بازی است.

* بازیکنان پرسپولیس به مناسبت درگذشت پدر محمد رویانیان مدیر عامل این باشگاه با روبان های مشکی بر بازوی خود به میدان رفتند.

* پس از آنکه جواد کاظمیان در نیمه اول دوم موقعیت نزدیک به گل را از دست داد، علی کریمی بر سر او فریاد کشید و خواهان از خودگذشتگی این بازیکن شد.

* ایمون زاید که در دیدار برابر استقلال زننده هر سه گل تیم فوتبال پرسپولیس بود، پس از زدن سومین گل به تیم الشباب به شدت مورد تشویق تماشاگران پرسپولیس قرار گرفت.

* در بین دوم نیمه سرودی از سوی باشگاه پرسپولیس پخش شد که مورد استقبال شدید تماشاگران قرار گرفت و آنهایی دقایقی با این سرود به شادی پرداختند.

* مهدی مهدوی کیا که در این دیدار جزو بازیکنان ذخیره پرسپولیس بود در بین دو نیمه به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* تماشاگران پرسپولیس در نیمه دوم دقایقی را به تشویق ایران پرداختند. آنها پس از گل چهارم پرسپولیس به شادی زاید الوصفی پرداختند.

* علی کریمی هنگام زدن ضربه پنالتی به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. کریمی این ضربه پنالتی را به گل پنجم پرسپولیس تبدیل کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)