مرجع خبری پرسپولیس : در دقایق آغازین مسابقه پرسپولیس و الهلال ضربه محمد نوری روی ضربه کرنر از دهانه دروازه  به تیرک افقی مهم ترین صحنه نیمه اول را خلق کرد.

 

پيش از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الهلال مصطفي دنيزلي و كادر فني پرسپوليس به سمت هواداران اين تيم رفتند و پس از اينكه به سمت آن‌ها دسته‌هاي گل پرتاب كردند، مورد تشويق شديد هواداران قرار گرفتند.

 

 

 

*در جايگاه ويژه افرادي همچون علي پروين، حسين كلاني، عليرضا نيكبخت واحدي، افشين پيرواني و احسان عليخاني حضور دارند.

 

*در حالي كه به نظر مي‌رسيد پس از استقبال 96 هزار نفري پرسپوليسي‌ها از ديدار برابر الغرافه، در ديدار مقابل الهلال هم كه از حساسيت بيشتري براي سرخ‌پوشان برخوردار است ورزشگاه آزادي پر شود، تاكنون نزديك به 75 هزار نفر به ورزشگاه آزادي آمده‌اند.

 

* دانیل گاسپار و میک مک درموت، از مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعتی پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حضور داشتند. گاسپار از جایگاه ویژه ورزشگاه از تماشاگران فیلمبرداری می کرد.


* از تلویزیون جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی تصاویر مسابقه فوتسال ایران – عراق پخش می شد.


* تماشاگران تیم پرسپولیس بشدت علی کریمی را پیش از بازی مورد تشویق قرار دادند. علی کریمی با مچ بند قرمزی که به دست بسته بود وارد زمین شد.

 

* از تماشاگران خواسته شده است که شعاری پنج کلمه ای را تنظیم کرده و با اس ام اس به شماره باشگاه ارسال کنند. از سوی باشگاه پرسپولیس به بهترین شعارها جوایزی تعلق می گیرد.


* تماشاگران پرسپولیس پیش از آغاز بازی شعار “خلیج فارس ایران – پرسپولیس قهرمان” سر دادند.


* گوینده ورزشگاه اسامی برخی بازیکنان پرسپولیس چون آسمیر آودوکیچ و حمید علی عسگر را به اشتباه خواند.


 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)