خبرگزاری پرسپولیس : یک هفته مانده به برگزاری دربی،اوضاع میان  دو باشگاه اصلا رنگی از آرامش به خود ندارد.

اگر در همه دربی های سالهای گذشته این مدیران و مربیان و البته بازیکنان پرسپولیس و استقلال بودند که برای جلوگیری از به تنش  میان طرفدارانشان از هرگونه مصاحبه جنجالی علیه هم به صورت رسمی و هم غیر رسمی منع می شدند،امروز اما اظهارات بی پروای آنان احتمال بروز اتفاقات حاشیه ای در بازی اولین جمع بهمن را افزایش می دهد.

امروز برخلاف تمام دربی های گذشته،میان مدیر عامل های دو باشگاه _حتی در ظاهر_حسنه نیست.

داستان از روزی آغاز شد که استقلالی ها در ورزشگاه شروع به تمسخر اسطوره ها و بازیکنان پرسپولیس کردند.

پس از آن برخی هواداران منتسب به باشگاه پرسپولیس ابتدا در محل تمرینات و بعد در بازی ها به مدیرعامل آبی ها حمله کردند. مساله ای  که در بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران در جام حذفی به نقطه اوجش رسید و نام فتح الله زاده بارها توسط این گروه فریاد زده شد!

پس از آن،استقلالی ها هم به جریان ادامه دادند و در بازی مقابل ابومسلم در جام حذفی؛شعارهای تندی را علیه محمد رویانیان سر دادند.

شعارهایی که باعث شد معاون  حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از شکایت از عوامل این توهین به کمیته انضباطی بدهد اما جالب اینکه وقتی این خبر به گوش آبی ها رسید،آنها مدعی شدند 48 ساعت زودتر از حریف دیرینه شکایت به محاکم قضایی فوتبال برده اند.

در تازه ترین تحولات،امیر قلعه نوعی پیش از آغاز تمرین روز پنجشنبه استقلال با تمجید از سرپرست پیشین پرسپولیس،پاسخی نسبتا تند به اظهارات سعید شیرینی داد.

سرمربی استقلال با تاکید بر بحث ضرورت حضور آدمهای کاربلد از محمود خوردبین به عنوان فردی یاد کرد که هرگز در این شرایط سختی تنش زا نبود.

در همین حال،برخی از لیدرهای منتسب و نزدیک به باشگاه پرسپولیس در اقدامی غیرمنتظره در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که قصد دارند در بازی تیمشان مقابل داماش در روز جمعه علیه سرمربی استقلال شعار بدهند.

این اتفاق در پاسخ به اظهارات روز پنجشنبه سرمربی استقلال خواهد بود.

به نظر می رسد روزهای مهمی در راه است.

اگر اینچنین شود،با توجه به اینکه استقلال تا دربی در خانه بازی ندارد،قطعا پس از مسابقه با ملوان در انزلی،اثرات این شعارها در تمرین آبی ها دیده خواهد شد.

مهاجم تیم پرسپولیس با استوک های آبی در ورزشگاه آزادی حضور یافت. کریم انصاری فرد در زمان گرم کردن تیمش با استوک آبی رنگ وارد زمین شد که در نوع خود جالب توجه بود.

*برای هوادارانی که کارت هواداری باشگاه پرسپولیس را به همراه داشتند در باجه  های شرقی و غربی بلیط هایی به فروش می رسد که برای آنها تخفیف در نظر گرفته شده است.

*هواداران  تیم داماش با لباس ها و پرچم های آبی رنگ برای تشویق تیم محبوب خود به ورزشگاه آزادی آمده اند.

*هواداران تیم پرسپولیس باز هم در آستانه دربی پایتخت برای استقلالی ها کری خواندند.

*دروازبانان تیم داماش اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند و مندز مربی دروازبانان این تیم که قرار بود به پرسپولیس بپیوندد دروازبانان داماش را همراهی می کرد.

*در میان هواداران پرسپولیس شایعه ای مبنی بر استعفا سعید شیرنیی از سمت سرپرستی تیم پرسپولیس منتشر شده بود.حمید عباسی،مدیر رسانه ای پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد و گفت این مساله شایعه است.

*هواداران پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان داماش علیه این تیم شعارهای منشوری سر دادند!
*محسن بنگر،با لقب بنگر آسیایی تشویق شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)