مرجع خبری پرسپولیس : تماشاگران تیم ذوب آهن علیه سعید مظفری‌زاده داور مسابقه شعارهای متفاوتی سر دادند.

* دو بنر بزرگ در ورزشگاه دیده می‌شد که یکی مربوط به علی کریمی کاپیتان پرسپولیس و دیگری مربوط به منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم ذوب آهن است.

*با توجه به اینکه میثاق معمارزاده از سوی حمید استیلی در اختیار باشگاه قرار گرفته امروز دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس مسعود داستانی بود.

* حمید استیلی شب گذشته در نشست خبری پیش از مسابقه به خبرنگاران در مورد اینکه آیا به خاطر پول است که پرسپولیس را رها نمی‌کند و می‌خواهد اخراج شود تا قراردادش را به طور کامل بگیرد گفت: من مربی پولکی نیستم. من هنوز چک باشگاه شاهین بوشهر را بدون برگشت زدن در جیب دارم.

در نیمه اول تماشاگران اصفهانی که از اعلام پنالتی به سود تیم پرسپولیس ناراحت بودند در هر صحنه‌ای که داور به سود پرسپولیس سوت می‌زد شعار پنالتی پنالتی می‌دادند. برخی از تماشاگران نیز مظفری‌زاده را پرسپولیسی نامیدند.

* پس از این که پرسپولیس گل خورد علی دایی از سوی تماشاگران تشویق شد.

* مجید بصیرت سرپرست سابق سپاهان در ورزشگاه حضور داشت.

* بازیکنان هر دو تیم روی گل‌های اول تیم حریف به داور معترض بودند. ذوبی‌ها معتقد بودند خطای پنالتی صورت نگرفته و بازیکنان پرسپولیس هم معتقد بودند که توپ از روی خط دروازه عبور نکرده است.

* بازیکنان ذوب آهن با چفیه وارد زمین شدند. فرشید طالبی چفیه خود را به یکی از جانبازان کنار زمین اهدا کرد. او بعد از گلزنی نیز شادی خود را با جانبازان تقسیم کرد.

* با آغاز نیمه دوم به دلیل اینکه در پشت بام قفل بود، تصویربرداران تلویزیون پشت در ماندند و چند دقیقه اول نیمه دوم فقط با یک دوربین پوشش داده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)