مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی پس از دریافت گل تساوی پرسپولیس با فریادهای بلند به بازیکنان خط دفاعی و دروازه بان این تیم اعتراض کرد.

در حالی که پرسپولیس تا دقیقه 90 از تیم فولاد خوزستان پیش بود، روی تعلل دروازه بان و مدافعان این تیم حریف موفق به زدن گل تساوی شد.

بعد از این گل علی کریمی به شدت با علیرضا حقیقی و مدافعان برخورد کرد و اعتراض شدیدی به سهل انگاری آنها داشت.

* رضا نوروزی کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تعویض به تصمیم کادر فنی اعتراض کرد و بازوبند را پرتاب کرد. او با مجید جلالی هم دست نداد.

* حسین بادامکی بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس که در اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت شدید شد در پایان بازی روی دوش دو بازیکن هم تیمی اش به اتوبوس منتقل شد.

 

* مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان با یکی از اعضای کادرفنی این تیم درگیری لفظی پیدا کرد.
رضا نوروزی مهاجم فولاد که در جریان بازی تعویض شد به هنگام بیرون آمدن از زمین و هنگامی که داشت به سمت نیمکت می رفت با یکی از اعضای کادرفنی درگیری لفظی پیدا کرد و دستکش های خود را به زمین زد.

* علیرضا نورمحمدی با دریافت کارت زرد سه اخطاره شد.

* علی پروین که زودتر از اتمام مسابقه در حال ورزشگاه بود با وجودی که خوشحال بود وقتی متوجه شد پرسپولیس گل تساوی را خورده با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

 

* در آغاز اين بازي و در حالي كه ليدرهاي باشگاه پرسپوليس قصد داشتند وارد ورزشگاه شوند، از ورود آن‌ها جلوگيري شد و پس از حدود 30 دقيقه آن‌ها به طور كنترل شده‌اي وارد ورزشگاه شدند. به نظر مي‌رسد اين اتفاق در ادامه سياست باشگاه پرسپوليس براي كاهش نقش ليدرها در اين باشگاه رخ مي‌دهد.

 

* در بين دو نيمه برخي از هواداران پرسپوليس با تشويق دنيزلي، خواهان حضور اين مربي از نيم فصل دوم در پرسپوليس شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)