مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم فوتبال پرسپوليس مقابل مس رفسنجان با استقبال بسيار كم هواداران این تیم مواجه شده است.

تيم فوتبال پرسپوليس كه پس از كسب نتايج ضعيف در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ برتر امروز (سه‌شنبه) در نخستين بازي خود در جام حذفي ميزبان مس رفسنجان بود، تنها حدود هزار تماشاگر را در ورزشگاه آزادي براي حمايت از خود به همراه داشت.

* حدود 100 هوادار رفسنجاني كه با يك دستگاه اتوبوس خود را از رفسنجان به تهران رسانده‌اند در ضلع جنوبي ورزشگاه و با پرچم‌هاي نارنجي در حال تشويق تيم‌شان هستند. آنها با طبل و سر و صدای زیاد از تیم خود حمایت می کردن و علیه عادل فردوسی پور شعار دادند. فردوسی پور اهل رفسنجان است.

* در فهرست اسامي بازيكنان و مربيان دو تيم كه پيش از آغاز بازي در اختيار خبرنگاران گذاشته مي‌شود، نام سرمربي مس رفسنجان به اشتباه اكبر زبردست درج شده بود كه با تذكر يكي از خبرنگاران اين فهرست مجددا درست شد و نام محمود محمودي نيا به عنوان سرمربي مس در ليست درج شد.

* كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال كه به تازگي از سفر اروپا به ايران بازگشته است، امروز به همراه ميك مك درموت مربي بدنساز تيم ملي در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي نشسته است.

* بازیکنان نیمکت نشین تیم فوتبال مس رفسنجان در بین دو نیمه بدنهای خود را گرم کردند. این در حالی بود که کلیه نیمکت نشینان پرسپولیس به رختکن رفتند.

 

* پیش از آغاز بازی مربیان تیم فوتبال پرسپولیس به سمت نیمکت مس رفسنجان رفتند و به عوامل فنی این تیم خیرمقدم گفتند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی علاوه بر علی پروین، کارلوس کی روش و دستیارش دانیل گاسپار حضور داشتند.

* در غیاب علی کریمی، باز هم بازوبند کاپیتانی بر بازوی محمد نصرتی بسته شده بود. با خروج محمد نصرتی از زمین مسابقه که در دقیقه 34 دچار آسیب دیدگی شد حسین بادامکی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

* زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی می شد گروهی از تماشاگران این تیم به تشویق مازیار زارع  پرداختند اما او در این بازی ضربه آزاد نزد.

 

* علي پروين همچون بازي‌هاي قبل در جايگاه ويژه حضور دارد و در بين دو نيمه با سيل انتقادهاي معدود هواداران حاضر در ورزشگاه روبه‌رو شد كه براي گله كردن از شرايط كنوني پرسپوليس به كنار جايگاه آمده بودند و از پشت فنس‌ها با او صحبت مي‌كردند. يكي از هواداران در صحبت‌هايش خطاب به پروين مي‌گفت “من از زماني كه شما سرمربي پرسپوليس بوديد در تمرين‌هاي تيم در كارگران حضور مي‌يافتم اما در آن زمان هواداران تيم، آنقدر پرشور بودند كه به علت شلوغ شدن ورزشگاه اصلا نتوانستم به ورزشگاه وارد شوم. اما امروز مي‌بينيد كه براي بازي پرسپوليس ورزشگاه خالي است. آخر اين پرسپوليس است؟ آقاي پروين پرسپوليس مرده است، آن را زنده كنيد.”

 

* هواداران تیم فوتبال مس رفسنجان پس از به ثمر رسیدن گل تساوی این تیم به تشویق بازیکنان پرداختند. آنها از داور می خواستند که عدالت را در این بازی رعایت کند.

* مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز در کنار کارلوس کی روش تماشاگر این دیدار بود.

* وحید هاشمیان که تاکنون فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرده است، در پایان 90 دقیقه و زمانی که دیگر سه تعویض پرسپولیس انجام شده بود، راهی رختکن شد. اما بعد از دقایقی مجددا به روی نیمکت برگشت.

* علی پروین در دقایق پایانی این دیدار و زمانی که خبرنگاران قصد مصاحبه با او را داشتند از چنگ آنها گریخت و حاضر به مصاحبه نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)