مرجع خبری پرسپولیس : با ادامه روند نتایج ضعیف پرسپولیس هواداران این تیم در بازی برابر مس کمتر علیه استیلی شعار داده و نوک پیکان انتقادات خود را متوجه سرپرست باشگاه کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پیش از این و در پی نتایج ضعیف پرسپولیس هواداران حمید استیلی را مورد انتقاد قرار می دادند اما در بازی برابر مس سرچشمه وقتی این تیم دو گل از حریف قعر جدولی دریافت کرد تماشاگران یکصدا خواستار جدایی حبیب کاشانی از این تیم شدند.

 

 

هواداران پرسپوليس كه در 3 ديدار گذشته علي دايي را تشويق مي‌كردند و عليه حميد استيلي شعار سر مي‌دادند در ديدار مقابل مس سرچشمه به حمایت از مربی خود پرداختند اما این تیم باز هم عقب افتاد تا دقيقه 37 كه علي كريمي گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند که با تشویق یکصدای هواداران مواجه شد. آنها با شعار کریمی با غیرت وی را تشویق کردند.

اين پايان كار نبود و با گل ثانيه‌هاي پاياني جواد كاظميان در نيمه اول كه نتيجه تساوي را براي پرسپوليس به ارمغان آورد هواداران اين تيم اين بار حميد استيلي را به شدت تشويق كردند تا سريال تشويق دايي و استيلي همچنان ادامه داشته باشد. البته در نيمه دوم هواداران عليه سرمربي و سرپرست باشگاه شعار دادند.

* حبيب كاشاني در ورزشگاه حضور داشت. كاشاني در ديدار قبلي سرخپوشان مقابل شهرداري تبريز با اينكه در تهران برگزار شد به دليل كمردرد به ورزشگاه نيامد.

*در نيمه اول حميد استيلي دو تعويض را در تركيب تيمش انجام داد كه اين موضوع باعث شد نظم به كار پرسپوليسي‌ها بازگردد.

* شيث رضايي مدافع پرسپوليسي‌ها كه در 3 هفته ابتداي ليگ در تركيب تيمش به صورت ثابت به ميدان رفته بود در مسابقه امشب نيمكت‌نشين است.

* با به صدا درآمدن سوت داور در نيمه اول، كادر فني مس سرچشمه به نشانه اعتراض به سمت جلال مرادي ناظر داور اين مسابقه رفته و شكايت خود را از داور مسابقه به او بردند.

*در بين دو نيمه شعارها عليه كاشاني ادامه داشت و 4 هوادار پرسپوليسي به دليل حمله به سرپرست اين تيم كه در جايگاه نشسته بود از سوي نيروي انتظامي دستگير شدند.

*محسن مظفري، بازيكن مس سرچشمه در دقايق ابتدايي نيمه دوم به دليل اينكه شورت ورزشي‌اش با ساير بازيكنان ناهماهنگ بود براي عوض كردن آن دقايقي از بازي خارج شد.

*بعد از اخراج علي كريمي، تماشاگران پرسپوليس اقدام به شكستن صندلي‌هاي ورزشگاه كردند كه اين اقدام با واكنش مأموران نيروي انتظامي و دستگيري يك ليدر و 3 تماشاگر ديگر همراه شد.

*در پايان در حالي كه شعارها عليه استيلي و كاشاني ادامه داشت هواداران پرسپوليس چند صندلي ديگر را هم شكستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)