کنترل لیدرها برای ورود به ورزشگاه

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس بين دو نيمه بازي پرسپوليس و نفت تهران ورزشگاه آزادي را ترك كرد.

 

محمد دادکان رئيس سابق فدراسيون فوتبال در ورزشگاه آزادي حاضر شد تا مسابقه تيم هاي پرسپوليس و نفت تهران را از نزديك تماشا كند. دادكان، رئيس سابق فدراسيون فوتبال نيز در ورزشگاه حضور داشت و در جايگاه سه نشسته و بازي را تماشا کرد. خبرنگاران با ديدن دادكان براي تهيه مصاحبه به سوي وي رفتند و با رئيس سابق فدراسيون گفت و گو كردند.

*با ابتكار باشگاه نفت تهران تعدادي از كودكان مبتلا به سرطان پيش از آغاز مسابقه به همراه بازيكنان دو تيم وارد ميدان شدند و با بازيكنان پرسپوليس و همچنين علي دايي سرمربي اين تيم عكس يادگاري گرفتند.

*سپهر حيدري كاپيتان پرسپوليس نيز در جايگاه ويژه حضور دارد و امروز مازيار زارع كاپيتان سرخپوشان است.

* كادر فني تيم نفت بر روي نيمكت هميشگي تيم پرسپوليس نشست و مربيان پرسپوليس نيز مجبور شدند بر روي نيمكتي كه سمت جايگاه طرفداران استقلال است بنشينند.

* علي دايي ابتدا به سمت حسين فركي رفت و با او احوالپرسي كرد و سپس فركي و دستيارانش به سمت نيمكت پرسپوليس رفتند و به خوردبين كادويي هم اهدا كردند.

*مارسيو خوزه مدافع برزيلي نفت به سمت نيمكت پرسپوليس رفت و برخورد گرمي با تياگو فراگو بازيكن برزيلي و نيمكت نشين پرسپوليس داشت.بهمن طهماسبي نيز به سمت نيمكت پرسپوليس رفت.

*وحيد هاشميان با حسين فركي سرمربي نفت برخورد گرمي داشت.

* حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس از سوي هوادارن تشويق شد.

ديدار دو تيم تا دقيقه 18 و با تك گل حميد علي عسگري با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس در جريان است.

حبيب كاشاني بين دو نيمه ورزشگاه را ترك كرد و برخي از مسئولان پرسپوليس اعلام كردند كه سرپرست باشگاه براي كار مهمي مجبور به ترك ورزشگاه شد.

* در محلي كه محمد دادكان نشسته مردم تجمع كرده‌ و در نهايت دو سه مامور انتظامي در آنجا مستقر شدند و مردم سوالات زيادي از دادكان پرسيدند. براي دقايقي تماشاگران دادكان را تشويق كردند.

* در حاشيه بازي پرسپوليس و نفت تهران با خبرنگاران رفتار مناسبي نشد و خبرنگاران از اينكه نتوانستند وظيفه‌ حرفه‌اي خود را انجام دهند، به اين رفتار معترض شدند.

* روابط عمومي ورزشگاه آزادي بيانيه‌اي صادر كرد و در اين بيانيه اعلام كرد بدرفتاري با خبرنگاران ربطي به مديريت ورزشگاه آزادي ندارد و بايد اين مشكل به شكلي حل شود.

 

ماموران انتظامي سخت‌گيري زيادي براي حضور ليدرها در ورزشگاه آزادي انجام دادند و آنها را براي ورود به داخل ورزشگاه كنترل كردند. ماموران انتظامي تدابير ويژ‌‌ه‌اي براي حضور ليدرها در ورزشگاه در نظر گرفته‌اند و ليدرهايي كه قصد ورود به ورزشگاه را داشتند بايد به سوالات ماموران پاسخ مي‌دادند و پس از كنترل نامشان طبق يك فهرست اجازه حضور در ورزشگاه را پيدا ‌كردند.

* حميد سجادي مربي دروازه‌بان‌هاي نفت با محمد نوري و محمد منصوري برخورد گرمي داشت.

* بازيكنان نفت با پيراهن آبي در هنگام گرم كردن در ورزشگاه حاضر شدند كه باعث واكنش هوادران پرسپوليس شد.

* حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و استقبال سردي از ديدار پرسپوليس صورت گرفته است.

*وحيد هاشميان برخلاف انتظار در تركيب اصلي تيم پرسپوليس جايي ندارد و نيمكت نشين است.

*بازيكنان محروم پرسپوليس؛ رحمان احمدي، عليرضا نورمحمدي و آرفي در جايگاه ويژه نشسته‌اند.

* حبيب كاشاني بعد از ورود به ورزشگاه با برخي از هواداران گفت و گو كرد و به سوال‌هاي آنها پاسخ داد.

* كي‌روش سرمربي تيم ملي به همراه دستيارانش در ورزشگاه حضور دارد و تماشاگران او را تشويق كردند و كي‌روش نيز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)