مرجع خبری پرسپولیس : تعدادي از هواداران پرسپوليس به كاپيتاني محمد نصرتي اعتراض كردند.

با وجود پيروزي سه بر يك پرسپوليس برابر صنعت نفت تعدادي از هواداران پرسپوليس در آخر بازي نسبت به كاپيتاني محمد نصرتي اعتراض كردند.

 

آن‌ها معتقدند محمد نصرتي كه با استقلال قرارداد داخلي بست و سپس در تصميمي 180 درجه‌اي پرسپوليس را براي بازي انتخاب كرد، شايسته بستن بازوبند كاپيتاني پرسپوليس نيست. آن‌ها معتقدند جواد كاظميان، ميثاق معمارزاده و ديگر بازيكنان شايسته‌تر از نصرتي هستند.

آن‌ها همچنين در گفت‌وگويي كه با دوربين 90 انجام دادند گفتند كه نبايد با يك برد برابر صنعت نفت كار را تمام شده دانست چرا كه اين تازه ابتداي راه قهرمانی است.

از ديگر نكات پس از بازي مي‌توان به ايجاد ميكسد زون و نظم بيشتر اين بخش در مقايسه با بازي‌هاي گذشته اشاره كرد، هرچند كه در اين ميان برخي از بازيكنان و حتي شبكه‌هاي تلويزيوني با زير پا گذاشتن قانون مورد تاكيد AFC در بخش‌هاي ديگر اقدام به انجام مصاحبه مي‌كردند.

عزيز محمدي رييس سازمان ليگ همچون بازي‌هاي گذشته در ورزشگاه حضور داشت اما اين بار با وسواس بيشتري شرايط خبرنگاران در سالن كنفرانس مطبوعاتي را مورد ارزيابي قرار مي‌داد.

او همچنين به نقاط ضعفي كه از ديدگاه خبرنگاران وجود داشت، گوش داد و تاكيد كرد كه اين مشكلات در بازي‌هاي آينده كمتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)