مرجع خبری پرسپولیسی : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: “در تيم ما حرف اول و آخر را تلاش بازيكنان مي زند و فشارها و حاشيه سازي هاي احتمالي، كار كسي را پيش نخواهد برد.”
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس به نقل از روابط عمومی باشگاه حبيب كاشاني (پنج شنبه شب) در مراسم روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در هتل اوين با بيان مطلب فوق خطاب به بازيكنان افزود: “اگر همه رسانه ها و راديو و تلويزيون هم بر نكته اي تاكيد داشته باشند، تا سرمربي تيم آن را تشخيص ندهد، كاري انجام نخواهد شد. شما بايد تمركز خود را روي تمريناتتان بگذاريد و هر چه بيشتر از حاشيه ها فاصله بگيريد.
 
” كاشاني تاكيد كرد:” نمي توانيم بايستيم و ببينيم شايعات چه مي گويند. ما بدون توجه به شايعات و حاشيه ها به كار خود ادامه خواهيم داد و در مسير قهرماني گام برداريم.” وي با اشاره آيه اي از قرآن كريم گفت: خدا سرنوشت هيچ قومي را تغيير نخواهد داد مگر اينكه خودشان بخواهند. حالا اراده ماهم تحول در وضعيت تيم و صعود به صدر جدول است و اين ميسر نخواهد شد مگر با تلاش و زحمت بسيار، با تمرينات منظم، انگيزه و كار تيمي.
 
” كاشاني با اشاره به وضعيت كنوني خط دفاعي، خط حمله و وضعيت كلي تيم، آن را شايسته تيم پرسپوليس ندانست و تصريح كرد:” بايد شرايط تيم به جايي برسد كه حريفان ما از تعداد گل هاي زده مان در بازي ها سوال كنند و در كسب پيروزي از سوي تيم ما شكي وجود نداشته باشد.
” سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه با اشاره به وضعيت داوري در ديدار با فولاد و تاكيد كارشناسان بر ناديده گرفته شدن حق پرسپوليس در اين بازي گفت: ما هيچ گاه به داوري معترض نبوده و نخواهيم بود. اينكه بخواهيم منتظر پنالتي گرفتن داور بمانيم، در شان تيم ما نيست. ما بايد آنقدر خوب بازي كنيم و آنقدر موقعيت خلق كنيم كه عملكرد داوري تاثير خاصي در نتيجه بازي نداشته باشد.”
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)