پرسپولیس نیوز : حبیب کاشانی به عنوان تماشاگر ویژه دیدار دوستانه پرسپولیس و تراکتورسازی را از نزدیک می‌بیند.

حبیب کاشانی با دعوت رویانیان و علی دایی امروز (چهارشنبه) برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

دایی در تماس مستقیم با مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس از او خواست با حضور در اردوی این تیم روحیه بازیکنان را هم بالا ببرد. قرار است در حاشیه این بازی باشگاه پرسپولیس از حبیب کاشانی تقدیر کند.

 

هافبک فصل پیش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که مورد اختلاف ۲ باشگاه سپاهان و پرسپولیس بود بعد از حضور چند جلسه‌ای در تمرین سپاهان امروز به جمع سرخپوشان رفت.

 

قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته تراکتورسازی که این فصل ابتدا با پرسپولیس قرارداد بست و بعد به سپاهان منتقل شد و چند جلسه‌ای با این تیم تمرین کرد امروز در بازی دوستانه امروز پرسپولیس و تراکتورسازی به ورزشگاه درفشی‌فر آمد. او پس از ورود به درفشی‌فر با استقبال علی‌ دایی و دیگر بازیکنان پرسپولیس روبرو شد. این بازیکن به همراه سعید شیرینی به درفشی‌فر آمد.

 

قاسم دهنوي كه پيراهن شماره ۵ پرسپوليس راازمسوولان دريافت كرده است به همراه مربی بدنساز و کادر پزشکی قبل از شروع بازی به دویدن دور زمین پرداخت. بعيد به نظر مي رسد در ديدار دوستانه عصر امروز با تراكتوسازي به ميدان برود.

دوخبرنگار رسانه هاي مكتوب نيز درگيري مختصري با ماموران پيدا كرده اند.

باید دید واکنش مسئولان باشگاه سپاهان نسبت به حضور او در پرسپولیس چه خواهد بود.

*بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز امروز پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار می‌شود.

 

درحاليكه ماموران ازحضور خبرنگاران رسانه ها در ورزشگاه درفشي فر ممانعت مي كنند نمايندگان رسانه هاي تصويري از اين شرايط گلايه مند هستند.

 

این در شرایطی است که تعدادی زیادی از هواداران مقابل ورزشگاه درفشی‌فر و اطراف آن حضور دارند و اجازه تجمع هیچ‌کس اعم از هواداران و خبرنگار را تا 200 متر اطراف مجموعه درفشی‌فر نمی‌دهند.

 

براين اساس با حضورماموران نيروي انتظامي از حضور خبرنگاران در ورزشگاه درفشي فر ممانعت شد و حتي زمانيكه خبرنگاران و هواداران چندين متر دورتر از ورزشگاه ايستاده بودند ماموران با رفتاري نه چندان دوستانه به متفرق كردند آنان مشغول شدند.

 

 *حبیب کاشانی مدیرعامل پیشین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس به خوش‌وبش پرداخت.

* محمد رویانیان و محمد پنجعلی هم در ورزشگاه حاضر هستند.

*مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر چندین بار بین هواداران و خبرنگاران با ماموران یگان ویژه درگیری پیش آمد. ماموران یگان ویژه اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه را نمی‌دهند که این مسئله سوژه‌ای برای گزارشگران تلویزیونی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)