حبیب کاشانی: نمی‌دانم چرا وزیر آموزش و پرورش مخالف است


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس با تبریک قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: شش بازیکن لیگ برتری در فهرست فصل بعد هم هستند که محمد نوری و غلامرضا رضایی دو نفر از این فهرست هستند.

 

 

حبیب کاشانی پس از قهرمانی عصر دوشنبه تیمش در بیست و سومین دوره رقابتهای جام حذفی گفت: این قهرمانی متعلق به همه مدیران و مسئولان قبل از من ، آنهایی که با من کار کردند و بازیکنان و کادر فنی و هواداران است.

وی ادامه داد: در این فصل از سه جام موجود برای فوتبال ایران همین یک جام قسمت ما شد و امیدوارم سال آینده بتوانیم جام های بیشتری بگیریم. من و آقای دایی از زمانی که به پرسپولیس امدیم وعده کردیم یک جام به هواداران هدیه بدهیم و خوشحالم که به وعده مان عمل کردیم.

حبیب کاشانی در مورد وضعیت خودش برای مدیرعاملی پرسپولیس گفت: در مورد بنده باید آقای سعیدلو تصمیم بگیرد. من تلاش زیادی کردم تا از اموزش و پرورش به سازمان تربیت بدنی مامور شوم اما نمی دانم چرا وزیر آموزش و پرورش نامه را امضا نکرده است و با این انتقال مخالف است. امیدوارم مسئولان سازمان تربیت بدنی این مشکل را حل کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از روز سه شنبه کار نقل و انتقالات تیم پرسپولیس را آغاز می کنیم و بازیکنان مان را برای فصل آینده جذب می کنیم.

وی با اشاره به فهرست علی دایی گفت: ایشان خواستار جذب شش بازیکن لیگ برتری شده است که در بین آنها محمد نوری از صبا و غلامرضا رضایی از فولاد نیز حضور دارند که صحبت هایی را با آنها داشته ایم.

کاشانی در مورد برنامه های پرسپولیس گفت: ما از روز 29 خردادماه تمرینات مان را آغاز می کنیم و از 9 تا 19 تیرماه در دورتموند آلمان اردوی آماده سازی مان را برپا خواهیم کرد.

وی در پایان به بی نظمی های جشن قهرمانی اشاره کرد و گفت: این جشن می توانست بهتر از این برگزار شود اما نسبت به سال 86 که ما قهرمانی شدیم شرایط بهتری داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)