پرسپولیس نیوز : قاسم حدادی فر هافبک چپ پای تیم فوتبال ذوب آهن گفت:برای فصل بعد هنوز تصمیم نگرفتم ولی احتمال جدایی ام از این تیم وجود دارد.

حدادی فر ابتدا در مورد ماندن ذوب آهن در لیگ برر گفت:جای شکرش باقی است که در نهایت در لیگ برتر ماندیم ولی امیدوارم مسئولان برای فصل تیم پرقدرتی را روانه بازی ها کنند تا دیگر مثل دو سال گذشته عذاب نکشیم.در این چند بازی اخیر فیروز کریمی زحمت کشید تا شرایط روحی و فنی تیم را بهتر کند و تاثیر مثبتی در تیم داشت در ضمن باید از زحمات لوکا بوناچیچ هم تشکر کنم.او به نتیجه زحماتش نرسید ولی من خودم را مدیونش می دانم و بی انصافی است که از او یاد نکنم.

حدادی فر در مورد عملکرد خودش در فصل گذشته و اینکه چقدر برای رفتن به جام جهانی امید دارد افزود:هر چند ذوب آهن فصل خوبی نداشت ولی برای من سال بسیار خوبی بود.الان هم تلاش می کنم تا در نهایت در بین نفرات نهایی لیست تیم ملی برای برزیل باشم و امیدوارم به این هدف برسم.اگر هم دعوت نشدم برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی دعا می کنم.

هافبک ذوب آهن در مورد وضعیتش در مورد فصل آینده و اینکه سعید آذری اعلام کرده او فصل بعد هم در این تیم می ماند افزود:من ذوب آهن را دوست دارم و این را در سال های گذشته ثابت کردم.راستش را بخواهید هنوز تصمیم خاصی نگرفتم و به اندازه کافی وقت دارم تا برای فصل آینده فکر کنم و یک تصمیم خوب هم بگیرد.با این حال باید بگویم که احتمال رفتنم بیشتر از ماندنم است.

حدادی فر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس جدیدا با تو مذاکره کرده است گفت:بحث های جسته گریخته ای در گذشته مطرح شد و باید بگویم که از چند تیم پیشنهاد دارم ولی واقعیت این است که تصمیمی نگرفتم و می خواهم فعلا استراحت کنم.شاید ماندم و شاید هم جدا شدم،هنوز چیزی معلوم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)