پرسپولیس نیوز : هافبک چپ پای تیم‌ملی گفت: نه تنها با پرسپولیس بلکه با هیچ تیم دیگری مذاکره نکرده‌ام و اول منتظرم تکلیفم با ذوب‌آهن مشخص شود.

قاسم حدادی‌فر در این مورد که خیلی‌ها معتقدند در مجموع 3 بازی تدارکاتی، عملکرد تیم‌ملی چندان راضی کننده نبود‌، عنوان کرد: شاید اینطور باشد ولی نظر من این است که محک جدی خوردیم. تمرینات پرفشار بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی نداشتیم. من معتقدم عملکرد تیم‌ملی‌ بد نبود که مردم دلسرد شوند. مطمئنا باشید در اردوی برزیل بدن‌ها به شرایط بازی می‌‌رسد و همه چیز عوض خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستی با تیم ملی به برزیل بروی خاطرنشان کرد: در این مدت نهایت تلاشم را کردم و همه چیز بستگی به سرمربی تیم‌ ملی‌ دارد. دوست دارم به برزیل بروم تا نماینده خوبی برای مردم اصفهان و کارخانه ذوب‌آهن باشم. اگر هم به تیم‌ملی‌ دعوت نشدم برای کی‌روش و بازیکنان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. موفقیت ایران در برزیل از هر چیزی مهمتر است.

حدادی‌فر در مورد شایعه مذاکره با پرسپولیس و اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی دارد گفت: اولویت من ذوب‌آهن است چون چند سال در این تیم بازی کرده ام. باید با مسئولان این باشگاه صحبت کنم تا ببینم شرایط چگونه خواهد شد. با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و هر تماسی که با من گرفته شد جواب من این بود که بعد از اردوی تیم‌ملی‌ تصمیم می‌‌گیرم. من نه تنها با پرسپولیس بلکه با هیچ تیم دیگری مذاکره نکرده‌ام و اول منتظرم تکلیفم با ذوب‌آهن مشخص شود. اگر با ذوب آهن به توافق نرسیدم آن وقت با گزینه‌های دیگر مذاکره خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)