پرسپولیس نیوز : هافبک ملی پوش ذوب آهن می گوید تیم ملی ایران تنها برای پیروزی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

قاسم حدادی فر هافبک ملی پوش ذوب آهن گفت: «من هم مثل بقیه بچه ها دوست دارم تیم ملی مقابل کره امتیاز بگیرد تا همگی جشن صعود به جام جهانی را برپا کنیم. مطمئن باشید که ما تنها برای پیروزی به کره می رویم و به تساوی فکر هم نخواهیم کرد.»

او ادامه داد: «روحیه و شرایط خوبی بر تیم حاکم است. خدا را شکر که دو هفته شاد را برای مردم رقم زدیم و امیدوارم با همدلی بچه ها هفته سوم هم به همین شکل ادامه داشته باشد.»

بازیکن سابق تراکتورسازی در واکنش به صحبت های سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت:‌ «حرکت سرمربی کره به هیچ وجه حرفه ای نبود. ما در اولسان بازی خودمان را می کنیم و در زمین جواب او را خواهیم داد»

حدادی‌فر همچنین در مورد مذاکره با باشگاه پرسپولیس گفت:‌ «هفته آینده به ایران برمی گردم و با مسئولان پرسپولیس سر میز مذاکره می نشینم. می توانم بگویم در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و تنها بر روی موفقیت تیم ملی تمرکز کرده ام.»

او در پایان در مورد شانس ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر گفت: «ما دو دیدار حساس پلی-آف را در پیش رو داریم. امیدواریم با پیروزی در آن بازی ها در لیگ برتر بمانیم. به هر حال ذوب آهن باشگاه بزرگی است، نایب قهرمان آسیا بوده و حیف است که به دسته پایین تر سقوط کند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)