پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم ملی ایران گفت: برای سخت‌ترین تورنمنت فوتبال جهان آماده می‌شویم.

 قاسم حدادی‌فر بعد از حضور در هتل آزادی، محل اردوی تیم ملی فوتبال  گفت: بسیار خوشحالم که در میان 23 بازیکن نهایی ایران برای حضور در جام جهانی هستم. تلاش بسیار زیادی انجام دادم تا در تیم ملی باقی بمانم و امیدوارم نماینده خوبی برای کارخانه و هواداران ذوب‌آهن در جام جهانی باشم.

وی در مورد مراسم بدرقه تیم ملی با حضور رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مراسم بسیار خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است. اینکه مردم لطف دارند و برای بدرقه ما می‌آیند و همین‌طور رئیس‌جمهور در این مراسم حضور خواهد داشت، برای ما بسیار امیدبخش و خوب است. این مراسم سبب می‌شود با روحیه بالا به جام جهانی برویم.

حدادی‌فر درباره بازی‌های ایران در جام جهانی تاکید کرد: بازی‌های دشواری پیش‌رو خواهیم داشت، در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان شرکت می‌کنیم اما هدفمان موفقیت در این تورنمنت است.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: من هم از سایر نفرات تیم مستثنی نیستم و معتقدم باید تمرینات خود را با قدرت پیگیری کنیم تا بتوانیم در این بازی‌های سخت و دشوار نتایج خوبی کسب کنیم.

حدادی‌فر درباره شانس صعود ایران یادآور شد: نیجریه، آرژانتین و بوسنی تیم‌های قدرتمندی هستند. کار آسانی نخواهیم داشت اما ناامید هم نیستیم. هر تیمی که در جام جهانی حاضر می‌شود به دنبال موفقیت آمده و تلاش خواهد کرد.

وی درباره شانس حضورش در ترکیب تیم ایران تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم اما همه چیز به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. امیدوارم رسانه‌ها و مردم همه از تیم ملی حمایت کنند تا به موفقیت برسیم.

حدادی‌فر در مورد تیم فصل آینده خود اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ام و بعد از جام جهانی تصمیم قطعی خود را خواهم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به پرسپولیس خواهی رفت، اظهار داشت: بعد از جام جهانی تصمیم می‌گیرم و شاید این اتفاق رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)