پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و امیدوارم هواداران تیم ملی از ما انتظار منطقی داشته باشند.

قاسم حدادی‌فر در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: شرایطم در همه اردوهای تیم ملی خیلی خوب بوده و تمرینات خوبی انجام دادم. شرایط بدنی و روحی روانی‌ام خوب است و امیدوارم در روزهای باقیمانده تا جام جهانی آمادگی صد در صدم را حفظ کنم. بازیکنان تیم ملی هم به مرز نهایی آمادگی رسیده‌اند و همگی منتظر هستیم تا بازی‌ها آغاز شود و بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی برای حضور جام جهانی ادامه داد: وضعیت تیم ملی خوب است و همانطور که گفتم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده هستیم تا نتایج خوبی در مقابل حریفانمان بگیریم تا بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که ارزیابی خودت از عملکرد تیم ملی در بازی‌های برزیل چیست، اظهار داشت: کار بسیار سختی در پیش داریم چون جام جهانی نهایت فوتبال به حساب می‌آید و همه تیم‌ها با تمام قدرت‌شان در این بازی حاضر می‌شوند. در گروهی که ما قرار داریم سه تیم عالی حضور دارند اما ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و به برزیل آمده‌ایم تا همه قدرت‌مان را بگذاریم تا بازیکنان آرژانتین، نیجریه و بوسنی بدانند که ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌توانیم مقابل آنها فوتبال ایرانی را نشان دهیم.

حدادی‌فر درباره تقابل تیم ملی کشورمان با حریفانش خاطرنشان کرد: نیجریه و بوسنی تیم‌های بسیار خوبی هستند و حساب آرژانتین هم که جداست. ما فیلم بازی‌های این تیم‌ها را دیده‌ایم و می‌دانیم که تیم‌های خیلی خوبی هستند و ما کار خیلی سختی مقابل آنها داریم.

وی ادامه داد: البته اولین بازی برای ما خیلی حساس است چرا که نیجریه تیم قدرتمندی است و در چنین تورنمنت‌هایی همیشه اولین بازی بسیار حساس است اگر بتوانیم در این بازی نتیجه خوب بگیریم می‌توانیم به دو بازی آینده هم امیدوار باشیم.

هافبک تیم فوتبال کشورمان در مورد آمادگی روحی و روانی خودش برای بازی کردن در جام جهانی گفت: من که آماده هستم اما هر کدام از بچه‌ها وارد زمین شوند قطعا با همه توان بازی می‌کنند چرا که همه از شرایط روحی روانی خوبی برخوردارند و همه چیز آماده است تا خودمان را در برزیل نشان دهیم.

حدادی‌فر در مورد اینکه به نظر می‌رسد سطح توقعات مردم از تیم ملی همانند جام جهانی 2006 بالا رفته و خیلی‌ها انتظار صعود تیم ملی از این گروه را دارند، اظهار داشت: به نظر من مردم باید منطقی باشند چرا که فوتبال ورزشی است که اصلا قابل پیش‌بینی نیست و هیچ گاه نمی‌توان درباره نتایج آن حرف‌های صد در صدی زد اما مردم و هواداران هم به این موضوع منطقی نگاه کنند چرا که ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی خوب انجام دهیم که این برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد و سپس نیم‌نگاهی به صعود داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن روبرویش را در صورت بازی در تیم ملی می‌شناسد یا نه، تصریح کرد: هم پست من مشخص است و هم بازیکنان روبرویم! البته از من نخواهید که خیلی ریز در مورد مسائل تیم ملی صحبت کنم و اگر در جام جهانی بازی کردم خودتان می‌بینید که روبروی چه بازیکنی به میدان می‌روم.

حدادی‌فر در پایان در مورد وضعیتش برای سال آینده و اینکه در ذوب‌آهن می‌ماند یا به پرسپولیس می‌رود، اظهار داشت: اجازه بدهید در این باره بعدا صحبت کنم. الان همه تمرکز من بر روی تیم ملی و بازی‌های جام جهانی است و زمانی که از برزیل برگشتیم در این باره تصمیمم را می‌گویم و آن را اعلام خواهم کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)