پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی گفت: دنیل داوری نیاز به زمان دارد تا با دیگر بازیکنان تیم ملی و شرایط فوتبال ایران آشنا شود.

قاسم حدادی‌فر در خصوص شکست تیم ملی برابر گینه، انتقادهای صورت گرفته از دنیل داوری و مسائل مختلف دیگر به سوالات  پاسخ داد.

 

بازی با گینه چطور بود؟

بازی تدارکاتی بسیار خوبی بود. این درست است که باختیم ولی بعد از این همه استراحتی که تیم ملی داشت نباید انتظارها بالا باشد. به این بازی ها بیشتر نیاز داریم تا ضعف هایمان برطرف شود و بیشتر با هم هماهنگ شویم. هر چند گینه یک سطح پایین تر از نیجریه است ولی برای این بازی محک جدی خوردیم.

 در مورد عملکرد خودت چه نظری داری؟

اول باید بگویم که جای آندو و در پست او بازی کردم چون تیموریان مصدوم بود. آندو واقعا بازیکن تاثیرگذاری است و نمی توانم به خوبی او باشم ولی امیدوارم کادر فنی رضایت داشته باشد. برای تیموریان هم آرزوی سلامتی دارم.

 در مورد دنیل داوری و انتقادهایی که از او می شود چه صحبتی داری؟

داوری نیاز به زمان دارد تا با دیگر بازیکنان تیم ملی و شرایط فوتبال ایران آشنا شود. وقتی یک تیم گل می خورد همه مقصر هستند و نباید همه تقصیرها را گردن داوری بیندازیم. بازی های تدارکاتی به ما یاد می دهد که از اشتباهات مان درس بگیریم. گینه تیم کوچکی نبود و اکثر بازیکنان این تیم در اروپا بازی می کنند.

 چقدر امیدواری با تیم ملی به برزیل بروی؟

من هم مثل همه فوتبالیست ها آرزوی رفتن به جام جهانی را دارم و همه تلاشم را انجام می دهم. اگر دعوت شدم خیلی خوشحال خواهم شد در غیر اینصورت برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم.

 در مورد وضعیت بحرانی ذوب آهن چه نظری داری، آیا کریمی می تواند مانع سقوط تیم شود؟

امیدوارم تغییر کادر فنی در نهایت تاثیرگذار باشد. شرایط ذوب آهن واقعا نگران کننده است و ما کار سختی داریم. حیف است این تیم سقوط کند و امیدوارم در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

 می گویند با پرسپولیس مذاکره کرده‌ای و قرار است فصل آینده در این تیم بازی کنی؟

پرسپولیس تیم بزرگی است که هر بازیکنی دوست دارد در آن بازی کند اما من مذاکره ای با پرسپولیس نداشتم و الان تمام تمرکزم روی ذوب آهن است تا با این تیم در لیگ برتر بمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)