پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ من تقصیری در اتفاقات فصل نقل و انتقالات و اینکه نتوانستم به تیم فوتبال پرسپولیس بروم، نداشتم و بابت این مسئله از همه عذرخواهی کردم.

حدادی‌فر پس از بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس و تساوی در این بازی با اشاره به شرایط مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که ما در این بازی عملکرد بدتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و پرسپولیس در مسابقه جمعه شب از ما بهتر بود اما شرایط بازیکنان تیم ذوب‌آهن هنوز خوب نشده است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما هنوز خسته هستند و نتوانسته‌اند که شرایط ایده‌آل خود را پیدا کنند زیرا خستگی در این بازیکنان هنوز وجود دارد و بدن‌های بازیکنان ما خیلی خسته است. ما هنوز از بازی‌های پلی‌آف خسته هستیم و بازیکنان تیم ما استراحت لازم را بعد از بازی‌های پلی‌آف نداشته‌اند.

هافبک ذوب‌آهن در مورد عذرخواهی‌اش از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز بازی بیان داشت: همه می‌دانند که در اتفاقات فصل نقل و انتقالات و اینکه نتوانستم به پرسپولیس بروم،‌ تقصیری نداشتم و به خاطر این مسئله از آقای دایی نیز عذرخواهی کردم و حالا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: شرایط تیم ما نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است و بازیکنان خیلی خوبی به تیم ما پیوسته‌اند که مطمئنا این بازیکنان به رتبه‌ای بهتر از رتبه پارسال می‌اندیشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)