پنجشنبه 10 اردیبهشت (17:54)

مرجع خبری پرسپولیس : ديدارهاي تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان عصر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه شهداي نوش‌آباد رفسنجان برگزار شد و طي آن تيم فوتبال مس رفسنجان در مجموع 90 دقيقه و 30 دقيقه وقت اضافه و در ضزبات پنالتي با نتيجه‌ي 7 بر 6 در برابر استقلال تهران به برتري دست يافت و توانست حريف تيم ملوان در مرحله‌ي يك هشتم نهايي جام حذفي فوتبال ايران شود.

در پایان این بازی در ضربات پنالتي تيم فوتبال مس رفسنجان با برتري 5 بر 4 و در مجموع با نتيجه‌ي 7 بر 6 به برتري دست يافت و راهي مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي فوتبال شد.

گفتنی است مارتین رائول دروازه بان تیم فوتبال مس در دقایق اضافی یک پنالتی را از حسین کاظمی مهار کرد.

در ابتدای این بازی اميرحسين محمدي در دقيقه 22 در ابتدا براي مس رفسنجان گلزني كرد اما 10 دقيقه پس از آن ميلاد نوري گل تساوي تيم استقلال را وارد دروازه شاگردان دست‌نشان كرد.

علي عليزاده كه اصليتي رفسنجاني دارد در دقيقه 35 گل برتري تيم استقلال را از روي نقطه‌ي پنالتي و در حركتي دو ضرب وارد دروازه‌ي مس رفسنجان كرد اما پيش از پايان نيمه‌ي اول ميلاد داوودي در دقيقه‌ي 43 گل تساوي تيم مس را وارد دروازه‌ي استقلال كرد.

بر اساس اين گزارش؛ ديدار تيم‌هاي استقلال و مس رفسنجان كه در شروع نيمه‌ي اول براي مدت 10 دقيقه و به دليل گرد و غبار منطقه‌اي مختل شده بود در نيمه‌ي دوم بدون هيچگونه مشكلي پيگيري شد اين در حالي بود كه دو تيم انگيزه‌ي چنداني براي پيگيري اين ديدار در نيمه‌ي دوم نداشتند.

تلاش دو تيم در پايان 90 دقيقه با تساوي دو بر دو به پايان رسيد و دو تيم نيز در وقت اضافه به مصاف هم رفتند كه در 15 دقيقه نخست وقت اضافه اول گلي از دروازه‌ها عبور نكرد ولي در دقيقه 110 بازي “حق‌وردي” داور اين ديدار دومين پنالتي را براي استقلال تهران گرفت كه حسين كاظمي ضربه را زد و مارتين رائول دروازه‌بان مس رفسنجان مانع از برتري تيم تهراني شد تا نتيجه بازي پس از120 دقيقه با تساوي 2 بر 2 به پايان برسد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)