مرجع خبری پرسپولیس : هر چند حضور حبيب كاشانى در مسائل پرسپوليس با تزريق مالى از سوى سازمان تربيت بدنى همراه بود اما حركات مشابه از زمان تصدى رسمى مسئوليت توسط كاشانى روى نداده است. اين در حالى است كه هنوز بعضى بازيكنان بابت قسط اول قرارداد خود مطالباتى دارند و با نزديك شدن نيم فصل، زمان پرداخت قسط دوم قراردادها از راه مى رسد كه براى تأمين اعتبار لازم به رقمى حداقل ۵/۲ ميليارد تومان نياز خواهد بود. با هزينه هاى جارى و پرداخت هاى معوقه پرسپوليس تا يك ماه آينده بايد ۵/۳ ميليارد تومان تهيه شود.

حبيب كاشانى با يك چالش جدى روبرو خواهد بود و اين در حالى است كه وى با توجه به زمان ورود به مسائل باشگاه و امكان هاى پيش رو بيش از هرچيز روى كمك هاى سازمان حساب مى كند. به هر حال اين بحث مطرح است كه او به خواست سازمان و باوجود خواست خود وارد اين موضوع شده و على سعيدلو نسبت به شرايط پيش رو به ويژه در زمينه مالى مسئول است. نسخه سعيدلو هم براى بخشى از مشكلات تا اينجا حسين هدايتى بوده است كه در اين ارتباط مباحث قانونى و فرا قانونى مختلفى به عنوان عامل بازدارنده مطرح مى شود.
به هر حال بايد ديد على سعيدلو و حبيب كاشانى با چالشى كه لحظه به لحظه به آن نزديكتر مى شوند چطور كنار خواهند آمد. ترديدى نيست كه سازمان به هيچ وجه نمى تواند بار مالى مذكور را برعهده بگيرد. كاشانى البته در اين ارتباط روى جلب حمايت هايى حساب كرده اما اين كافى نخواهد بود
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)