مرجع خبری پرسپولیس : آرفی و مجتبی زارع دو بازیکن سابق پرسپولیس که در فصل جدید از این تیم جدا شده اند برای تیم خود در هفته دوم لیگ برتر ایران گلزنی کردند.

 

هفته دوم رقابت های لیگ برتر ایران جام خلیج همیشه فارس در حالی به پایان رسید که دو بازیکن سابق پرسپولیس اشپیتیم آرفی و مجتبی زارع برای تیم جدید خود گلزنی کردند.

 

بنا به این گزارش ؛ هفته دوم رقابت های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که نیمی از بازی ها دیشب برگزار شد و در یکی از بازی ها تراکتورسازی تبریز در خانه ذوب آهن با گل سه امتیازی آرفی توانستند نایب قهرمان آسیا را شکست دهند.


آرفی پس از به ثمر رساندن گل این بازی شادی خود را با امیر قلعه نوعی تقسیم کرد و با حرکتی جالب به سوی امیر قلعه نوعی رفت و پس از احترام نظامی به وی در آغوش این مربی قرار گرفت.


در دیگر بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر نفت تهران که مهاجم پرسپولیس را نیز در اختیار دارد میزبان مس شاگردان صمد مرفای بود که توانست با نتیجه 3 – 2 این تیم را شکست دهد.


این نتیجه در حالی برای نفت تهران رقم خورد که مجتبی زارع بازیکن فصل پیش سرخپوشان یکی از گلهای این تیم را از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 64 به ثمر رساند.


زارع در حرکتی مشابه مانند آرفی پس از به ثمر رساند گل به سوی فرکی سرمربی تیم خود رفت و با احترام نظامی شادی خود پس از گل را به نمایش گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)