پرسپولیس نیوز : به گفته سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، حریف ارمنستانی این تیم یا با هزینه خودش و یا با دعوت باشگاه آرارات به تهران سفر خواهد کرد.

بعد از لغو اردوی پرسپولیس در ارمنستان مسئولان 2 باشگاه شیراک و پرسپولیس در حال مکاتبه هستند تا این تیم ارمنستانی برای برگزاری دیداری دوستانه به کشورمان سفر کند. در شرایطی که مسئولان پرسپولیس در چند وقت گذشته از بی‌پولی گلایه‌ کرده‌اند اعلام شد که این تیم اواخر ماه جاری با هزینه خودش و یا با دعوت باشگاه آرارات تهران به کشورمان سفر می‌کند.

محمد پنجعلی سرپرست تیم پرسپولیس  در این مورد گفت: تیم شیراک قرار است یا با هزینه خودش و یا با دعوت باشگاه آرارات به تهران بیاید. حتی مسئولان این تیم درخواست کردند که بازی دوستانه با پرسپولیس در ورزشگاه آرارات برگزار شود که این مسئله با مخالفت ما روبرو شد. ما اعلام کردیم بهتر است این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا هم تماشاگران بیشتری بیایند و هم بتوانیم بازی را به صورت مستقیم پخش کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالیاتی باعث عدم سفر سرخپوشان به ارمنستان شده، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و اصلاً کار به این حرف‌ها نرسید. اگر مشکل مالیاتی بود در فرودگاه برایمان دردسرساز می‌شد. به دلیل فراهم نشدن بلیت برگشت به ارمنستان نرفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)