پرسپولیس نیوز : دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مسدود بودن حساب این باشگاه نتوانستند مطالبات فصل قبل خود را دریافت کنند.

رضا محمدی و قاسم دهنوی ظهر امروز (دوشنبه) در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند تا شاید مطالبات فصل قبل خود را دریافت کنند اما به در بسته خوردند.

رضا محمدی، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص  گفت: گویا حساب باشگاه هنوز مسدود مانده و مسئولان باشگاه نیز منتظر باز شدن حساب هستند. باید ببینیم بعد از باز شدن حساب باشگاه مطالبات ما را خواهند داد یا نه.

 

 به نظر می‌رسد با حضور محسن فروزان در این تیم و همچنین تمدید قرارداد نیلسون، رضا محمدی، یکی از خروجی‌های پرسپولیس در این فصل باشد و تیم دیگری را برای بازی کردن انتخاب کند.

قاسم دهنوی نیز پس از به بن‌بست رسیدن در پیگیری مطالباتش از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به مشهد می‌رود تا پس از بازگشت علی دایی مشکلاتش را با سرمربی تیم در میان بگذارد.

 

قاسم دهنوی با حضور در باشگاه پرسپولیس حکم نایب قهرمانی و مدال خود را از مسئولان باشگاه تحویل گرفت. او درباره وضعیتش گفت: من مشکلی با پرسپولیس ندارم و فقط منتظرم با حضور دایی درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم.

احمدرضا عابدزاده هم مثل روزهای گذشته در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و برای انجام برخی کارهای شخصی با مسئولان باشگاه دیدار کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)