رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آقای فتح‌الله‌زاده! شما که این همه لیدر دارید و وجب‌به‌وجب ورزشگاه یک لیدر گذاشته‌اید چرا نمی‌گویید اجازه ندهند شعاری داده شود؟

به گزارش تسنیم ، اسماعیل حسن‌زاده درباره اعتراض محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از این تیم به دلیل تخلف هوادارانش در دیدار مقابل سپاهان و اینکه این حکم را مضحک و خلاف شرع نامیده بود اظهار داشت: امیدوارم هر باشگاه و یا هر فردی به رای کمیته انضباطی اعتراض دارد طبق قانون عمل و از مراجع ذی‌ربط اقدام کند.

وی افزود: اگر یک حقوقدان مدعی است که کار حقوقی خودش را بلد است بهتر است کارش را از مجرای قانون پیگیری کند. اگر فردی، جایی غیر از قانون حرف بزند نشان‌دهنده تربیت، سواد و منش آن شخص است که این کار را می‌کند. انتظار داریم فرد معترض از راه قانونی کارش را پیگیری کند.

رئیس کمیته انضباطی در مورد اینکه بزرگی گفته چند بار به کمیته انضباطی درباره بندهایی از آئین‌نامه این کمیته نامه زده و اعلام کرده این بندها خلاف قوانین است اما این کمیته توجهی نکرده، گفت: ایشان هر اقدامی انجام می‌دهند باید طبق قانون باشد. صحبت با من و یا مطبوعات مهم نیست مهم این است که ما کار قانونی خود را به درستی انجام می‌دهیم.

حسن‌زاده درباره اعتراض باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه که گفته بود چرا کمیته انضباطی در هفته اول زمانی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز و دیدار مقابل گسترش فولاد علیه امیر قلعه‌نویی شعار سر داده می‌شد واکنشی نشان نداد، عنوان کرد: انتظار داشتیم از همان هفته اول هیچ بی‌اخلاقی در ورزشگاه‌ها نبینیم اما هنگامی که متوجه شدیم از همان هفته اول بی‌اخلاقی بیداد می‌کند تصمیم گرفتیم اطلاعیه 16 ماده‌ای را صادر کنیم.

وی ادامه داد: اگر در هفته اول بی‌اخلاقی صورت نمی‌گرفت این اطلاعیه را نمی‌دادیم. مهم این است که از همین ابتدا اجازه ندهیم که بار دیگر ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها ادامه پیدا کند. فتح‌الله‌زاده مدعی است که  بر سکوها نظارت ندارد چون پول اجاره ورزشگاه آزادی را می‌دهند؛ اگر آنها با این مسئله مشکلی دارند با سازمان لیگ صحبت کنند و یا بگویند تماشاگر نمی‌خواهیم. این موضوع به ما چه ربطی دارد؟

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: شاید حرف آقایان منطقی باشد که پول اجاره ورزشگاه آزادی را می‌دهند و یا بلیت فروشی دست آنها نیست ولی این مسئله به ما ربطی ندارد. آنها باید دنبال راهکار بروند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده پیش از بازی با سپاهان گفته بود اگر در ورزشگاه آزادی علیه مجتبی جباری شعار داده شود چون نمی‌توانند نظارتی بر ورزشگاه‌ها داشته باشند مسئولیت این موضوع از باشگاه سلب می‌شود. آقای فتح‌الله‌زاده! چرا این حرف را می‌زنید؟ شما که این همه لیدر دارید و  وجب‌به‌وجب ورزشگاه یک لیدر گذاشته‌اید چرا نمی‌گویید که اجازه ندهند شعاری داده شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)