پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: هدف اصلی از فعالیت تیم‌های پایه بازیکن تربیت کردن است. امیدوارم بچه‌ها ثمره تلاش، همت، همدلی و دوستی خود را ببینند و ما در کنار آنها خواهیم بود.

جواد حسن زاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: بچه‌های ما در بازی با راه آهن نشان دادند همت بالایی دارند و توانستیم با اداره بازی در لحظه مناسب از فرصت استفاده کرده و در دومین بازی، دومین برد را کسب کنیم.

وی در این ارتباط که پیش از شروع فصل با توجه به نفرات جذب شده و شروع دیرهنگام نسبت به رقبا، خود را مدعی معرفی نمی‌کرد، ادامه داد: ما هنوز هم ادعایی نداریم و کارمان را انجام می‌دهیم. به هر حال اگر وقت بیشتری داشتیم نفراتی که مد نظر بودند را جذب می‌کردیم. قبلا هم گفتم که در رده امید نمی‌توان با تست، بازیکن گرفت. با این وجود ما چند نفر را در تست انتخاب کردیم اما این نفرات برای سال بعد هستند، یعنی سن آنها این اجازه را می‌دهد حتی می‌توانم بگویم بعضی از نفرات را که جواب کردیم شاید تا حدودی از این نفرات بهتر و با تجربه‌تر بودند اما کار ما در رده پایه این نیست که فقط در بازی‌ها پیروز بشویم و جام بیاوریم، کار اصلی ما پیدا کردن و پرورش بازیکن است.

سرمربی امیدهای پرسپولیس با اشاره به اینکه لیسانس حرفه‌ای مربیگری را دارد، می‌گوید: ما باید بتوانیم به تیم اصلی بازیکن بدهیم. مهم نیست که من سال دیگر هم سرمربی امید باشم یا نباشم ولی از الان باید فکر سال بعد باشیم. باید الان تعدادی بازیکن بیاوریم که یک سال دیگر هم برای حضور در این رده جا داشته باشد و کنار سایر نفرات آماده شده و تجربه کسب کنند. اگر الان به این فکر کنم که بهترین نفر را برای همین امسال جذب کنم که عنوان بیاورم و خودم را بالا ببرم، به کارم و به پرسپولیس لطف نکرده‌ام. به هر حال رده سنی امید با سایر رده‌ها فرق می‌کند و مرز ورود بازیکن به دنیای حرفه‌ای فوتبال است.

حسن‌زاده درباره بازی با راه آهن تصریح کرد: بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و ما بازی را به خوبی اداره کردیم و البته در همان نیمه اول می‌توانستیم دو، سه گل بزنیم اما در نهایت به هدف خودمان در این بازی رسیدیم. راه آهن را در حالی بردیم که بچه‌ها می‌گفتند چند نفر از بازیکنان آنها در لیگ برتر هم بازی می‌کنند. تیم خوبی هم بودند و حرف زیادی برای گفتن دارند. البته ما از نفرات امیدی که در تیم بزرگسالان حضور دارند، استفاده نکردیم. کمندانی هست ولی ترجیح می‌دهم از بچه‌هایی که با خود ما تمرین می‌کنند استفاده کنم و کمندانی درگیر تمرینات تیم بزرگسالان است. البته با اینکه کمبود بازیکن داریم در همین بازی، دو، سه نفر را بازی ندادم چون نظم و انضباط از هر چیزی مهم‌تر است. من اگر کوتاه بیایم این بچه‌ها خوب بار نمی‌آیند و این مساله به آینده آنها لطمه می‌زند. شاید الان ناراحت شوند یا اینکه خودم لطمه بخورم اما بعدها می‌فهمند دلیل این کارها چه بود.

وی در پایان افزود: همانطور که گفتم کار تیم پایه، صرفا جام آوردن نیست، بازیکن تربیت کردن است تا اینجا هم با خواست خدا و با زحمت بچه‌ها که با جان و دل کار کردند و به خاطر همدلی و دوستی، بازی‌ها را بردیم و من هم کار خاصی نکرده‌ام. تلاش می‌کنیم بچه‌ها همین روند را تا جایی که توان دارند ادامه بدهند و ثمره‌اش را ببینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)