پرسپولیس نیوز :  رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از پابرجا بودن حکم ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های بدهکار در لیگ امسال خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده عنوان کرد: مجوز جدیدی برای فعالیت باشگاه‌های بدهکار صادر نشده و حکمی که قبلا داده بودیم، همچنان پابرجاست. بنابراین سازمان لیگ از فعالیت باشگاه‌های بدهکار در فصل آینده جلوگیری می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه با تمام شدن مهلت بدهکاران در شب‌ گذشته (یکشنبه) باشگاهی مانده که برای بدهی‌هایش تعیین تکلیف نکرده باشد، اظهار کرد: سازمان لیگ هنوز لیستی را به ما نداده است. البته پرداخت بدهی‌ها مهلت و زمان ندارد و همیشه هست. می‌دانم که برخی باشگاه‌ها اقداماتی داشته‌اند. بعضی از آنها بدهی‌ها را داده و برخی هم بخشی از آنها را پرداخت کردند. خبر نهایی را سازمان لیگ به ما اعلام می‌کند.

رییس کمیته انضباطی در واکنش به اینکه پس مهلت تعیین شده برای بدهکاران به چه معناست و قبول دارد نمی‌توان تصور کرد سازمان لیگ مانع حضور تیمی در لیگ برتر به خاطر بدهی شود، گفت: آن مهلت تعیین شده به نوعی از طرف سازمان لیگ بود که چون جمعه و پنج‌شنبه تعطیل بوده و فرصتی برای تکمیل فرآیند تسویه بدهی‌ها یا تعیین تکلیف برای آنها وجود نداشت، این مهلت به بدهکاران داده شد اما در مجموع می‌توانم تاکید کنم قانون و حکمی که کمیته انضباطی داده، پابرجاست و هر باشگاهی که بدهی‌اش را تسویه نکرده یا برایش تعیین و تکلیف نکرده باشد، نمی‌تواند در لیگ امسال بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)