پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: مزد و پاداش برتری تیمم مقابل استقلال را با برکناری‌ام دادند!

جواد حسن‌زاده در خصوص برکناری‌اش از سرمربیگری تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: ما داماش را بردیم استقلال را شکست دادیم و دیروز هم پیکان را شکست دادیم و تیمی درست کردم که 12 بازیکن من در سال‌های بعد هم می‌توانند در تیم امید بازی کنند چراکه میانگین سنی تیمم پایین است حتی آقایان به من گفته بودند که نتیجه برایشان مهم نیست و پرورش بازیکن برایشان اولویت دارد.

وی ادامه داد: حسین عبدی رئیس آکادمی پایه پرسپولیس به من گفته بود که تیمی ببندیم که در آینده هم بازیکنان آن بتوانند در فوتبال موثر باشند و این بازیکنان در دو سال آینده هم می‌توانند در تیم امید بازی کنند و ما تازه در حال نتیجه گرفتن بودیم که بر سر یک مشکل کوچک حسین عبدی عذر مرا خواست.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید پرسپولیس درباره مشکل به وجود آمده هم خاطرنشان کرد: آقایان 4 بازیکن تیم امید را بدون هماهنگی با من بر سر تیم بزرگسالان بردند که من اعتقاد داشتم این موضوع باید با هماهنگی من باشد که آنها با این قضیه موافق نبودند و من هم گفتم اگر از من راضی نیستید می‌روم که آنها هم عذر مرا خواستند و قطع همکاری کردیم.

حسن‌زاده ادامه داد: در همین رابطه من پیش سرپرست باشگاه رفتم که او گفت مدیر تیم حسین عبدی است و او باید تصمیم بگیرد سپس بهروز سلطانی با من تماس گرفت و گفت سر تمرین نرو که من به او گفتم من با تو قرارداد نبستم که تو به من بگویی چه کنم، قرارداد من با باشگاه است و آنها باید تعیین کنند که من بروم یا نروم. البته باشگاه‌ هم نامه‌ای به من دادند که مبنی بر اخراجم بود و دیگر سر تمرین نرفتم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: این برکناری پاداش برد من مقابل استقلال است و مرا به همین دلیل کنار گذاشتند و فکر می‌کنم به خاطر همین مسائل است که فوتبال ما پیشرفت نمی‌‌کند چراکه کسی که در این فوتبال سالم کار کند را کنار می‌گذارند.

وی در پایان گفت: بهروز سلطانی 20 دروازه‌بان سر تمرین می‌اورد و با آنها کار می‌کند که من به او گفتم که فقط باید 3 دروازه‌بان بیاوری که چون منافع آقایان به خطر افتاد دست به یکی کردند و مرا کنار گذاشتند که البته زور آنها هم بیشتر است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)