رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: از هفته دوم لیگ برتر به بعد هرجا که فحاشی‌های رکیک صورت بگیرد از ظرفیت آیین‌نامه استفاده می‌کنیم و تنبیه‌های شدیدی را برای متخلفین در نظر می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، حسن‌زاده درباره‌ی کسر امتیاز از سه تیم لیگ برتری فوتبال گفت: با تنبیهات شدیدی که در مورد این سه تیم در نظر گرفتیم شاهد بودیم در هفته‌های سوم، چهارم و پنجم از 24 بازی فقط یک بازی دچار حاشیه شد.

حسن‌زاده ادامه داد: اگر چنین حرکاتی و فحاشی‌هایی را ببینیم از ظرفیت‌های آیین‌نامه استفاده می‌کنیم و هرجا که لازم باشد کسر امتیاز را انجام می‌دهیم.

وی درباره‌ی حاشیه‌های پیش آمده در بازی تیم پایه راه آهن سورینت نیز گفت: این مسابقات در حوزه کمیته انضباطی استان مربوطه است که امیدواریم این نهاد جدیت خودش را در برخورد با چنین حرکاتی انجام دهد. باید حریم داوری حفظ شود و به این پرونده با جدیت رسیدگی شود.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: انتظار داشتیم فصل جدید لیگ آرام برگزار شود. در هفته‌ی اول نیز به شکل معمول با تیم‌ها برخورد کردیم اما از هفته‌ی دوم به بعد مجبور شدیم با تنبیه‌های شدیدتری با تیم‌ها برخورد کنیم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: این مجازات نسبتا سخت متناسب با حرکات انجام شده بود. از آن‌جا که در آستانه‌ی میزبانی مسابقات مهم‌تری هستیم هیچ‌گونه تعصبی را به کار نبردیم. حتی اگر رای ما نیز نقض شود عیبی ندارد؛ چون در 23 بازی آرامش بر فضای ورزشگاه حاکم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)