پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته انضباطی به مدل موی بازیکنان ورود نخواهد کرد.

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی استقلال و ذوب آهن بازی بزرگ محسوب می‌شود چون تعداد تماشاگر و بینندگان آن زیاد است. متاسفانه این بازی کاملا نکات منفی و قابل ملاحظه‌ای داشت.

وی افزود: مباحثی است که قطعا به آن خواهیم پرداخت از جمله رفتار یکی از بازیکنان ذوب‌آهن اما از این بابت خوشحال شدم که این بازیکن از رسانه‌ها عذرخواهی کرد. رفتار وی از جمله مواردی بود که محرومیت هم دارد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا این کمیته به مدل موی بازیکنان ورود می‌کند یا خیر گفت: این مسئله مستقیما در حیطه کمیته انضباطی نیست و این موضوع برعهده کمیته اخلاق است. اگر کمیته اخلاق نبود و دلایلی مبنی بر ورود کمیته انضباطی به این موضوع بود می‌توان در این خصوص رای صادر کرد. اما مباحث شخصی و اخلاقی از نظر فیفا تحت نظر کمیته اخلاق است و ما نمی‌توانیم به این موضوع وارد شویم.

حسن زاده در خصوص شعارهایی که تماشاگران گسترش فولاد در بازی با پرسپولیس سر دادند اظهار داشت: مطمئنا همه متوجه حساسیت کمیته انضباطی نسبت به این موضوع شده‌اند و تصمیمات هفته های ابتدایی باعث شد تا تماشاگران بهتر رفتار کنند. منتظر گزارش این دیدار هستیم و امیدواریم رایی صادر کنیم که بازدارنده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)