پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام این مسئله که نباید حکمی از سوی این کمیته به هیات‌های استان‌ها ابلاغ شود، گفت: 

ابلاغ لازم در خصوص باشگاه‌های بدهکار را به سازمان لیگ انجام داده‌ایم و این سازمان است که باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران عصر جمعه در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود بدهکار بودن این تیم و دستور کمیته انضباطی برای جلوگیری از ثبت قراردادها، اعلام کرد نامه‌ای که بخواهد از طرف کمیته انضباطی یا فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم ثبت قرارداد پرسپولیسی‌ها باشد، به دست آنها نرسیده است.

اسماعیل حسن‌زاده در خصوص این اظهار نظر حبیب‌الله شیرازی گفت: ما نباید حکمی را به هیات‌های استان‌ها ابلاغ کنیم زیرا ابلاغ لازم را به سازمان لیگ انجام داده‌ایم و این سازمان است که باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: ثبت قرارداد بازیکنان در هیات‌های فوتبال اتفاقی نیست که باعث کنسل شدن حکم کمیته انضباطی مبنی بر محروم بودن باشگاه‌های بدهکار از فعالیت‌های فوتبالی و یا کوتاه آمدن ما در خصوص این مسئله باشد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون در پاسخ به این پرسش که اجرای این حکم در شرایط فعلی چه ضمانت اجرایی دارد؟، اظهار داشت: ثبت شدن قراردادها در هیات فوتبال موضوع مهمی نیست زیرا سازمان لیگ مسئول صدور ID کارت و مجوز نهایی برای حضور یک تیم در لیگ برتر است.

حسن‌زاده با بیان اینکه اساسا رابط بین تمام ارکان فدراسیون با باشگاه‌های لیگ برتری، سازمان لیگ است، گفت: مهم این است که احکام صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بوسیله سازمان لیگ اجرایی شود، مگر اینکه باشگاه‌ها بدهی‌های خود را پرداخت کنند و از فهرست باشگاه‌های بدهکار خارج شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)