پرسپولیس نیوز : رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:پرونده رسیدگی به اتهامات محسن قهرمانی مربوط به کمیته انضباطی است و فکر هم نمی کنم که لازم باشد از کمیته اخلاق فردی حضور داشته باشد.

اسماعیل حسن زاده پس از پایان نشست یکشنبه شب خود با علی دایی عنوان کرد:نشست سه ساعته ای را با دایی برگزار کردیم.این پرونده شکایت دایی نیست و جنبه عمومی دارد و دایی و باشگاه پرسپولیس از ماجراهای به وجود آمده اطلاعاتی دارند که در اختیار کمیته انضباطی قرار می دهند.

وی ادامه داد:در این جلسه سه ساعته،دایی مدارک و مستندات را ارائه کرد و در جلسه و جلسات بعدی تحقیقات لازم را درباره این موضوع ادامه خواهیم داد.

رییس کمیته انضباطی درباره عدم حضور محسن قهرمانی در این نشست گفت:ضرورتی نداشت که در این جلسه قهرمانی حضور داشته باشد.هدف ما این است که اول تحقیقات لازم را انجام بدهیم و بعدا اگر لازم باشد مواجهه حضوری را برگزار کنیم.فعلا بر این اساس جلو می رویم.

وی درباره حواشی مربوط به این پرونده گفت:به طور حتم  وزن قضایی این پرونده به انداه هیاهوی آن در بیرون نیست.بنابراین باید بر اساس تحقیقات لازم آن را تکمیل کنیم و اقدامات موازی را هم انجام بدهیم تا تحقیقات به اصطلاح نتیجه بخش شود.

رییس کمیته انضباطی درباره عدم حضور نماینده ای از ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای سازمان لیگ اظهار داشت:قرار نبود در این نشست از این دوستان حضور داشته باشند.پرونده رسیدگی به اتهامات محسن قهرمانی مربوط به کمیته انضباطی است و فکر هم نمی کنم که لازم باشد از کمیته اخلاق فردی حضور داشته باشد.شاید لازم باشد ما خودمان از نهادها و ارگانهای دیگر کمک بگیریم.اگر هم کمیته اخلاق در این باره اطلاع خاصی دارد ممنون می شویم به ما کمک کند.

حسن زاده افزود:در اطلاعیه اول هم گفتیم اگر هر فردی در باره این پرونده اطلاعی دارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)